افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 26 October , 2024
2

جاسوسی و خیانت در سراسر جهان مجازات می شود

  • کد خبر : 166525
جاسوسی و خیانت در سراسر جهان مجازات می شود

آفتاب نیوز: جلسه شورای معاونین دادستان کل کشور به ریاست حجت الاسلام موحدی برگزار شد. دادستان کل کشور در ابتدای این دیدار با گرامیداشت حماسه 18 دی، این روز را روز خدا دانست و گفت: 18 آذر در واقع روز آری گفتن ملت سرافراز و مترقی ایران به فتنه 88 است. و به نظام جمهوری […]

آفتاب نیوز:

جلسه شورای معاونین دادستان کل کشور به ریاست حجت الاسلام موحدی برگزار شد.

دادستان کل کشور در ابتدای این دیدار با گرامیداشت حماسه 18 دی، این روز را روز خدا دانست و گفت: 18 آذر در واقع روز آری گفتن ملت سرافراز و مترقی ایران به فتنه 88 است. و به نظام جمهوری اسلامی ایران بله گفت.

وی گفت: 20 دی ماه روز وفاداری مجدد مردم به آرمان های والای امام خمینی (ره) و رهبر فرزانه انقلاب اسلامی است. در این روز مردم آمدند و آتش فتنه را خاموش کردند و قطار فتنه را متوقف کردند و در آینده فتنه را از ریل خارج کردند.

محدی به نقش مردم در حفظ و نگهداری نظام جمهوری اسلامی ایران اشاره کرد و گفت: در 18 دی ماه نقش مردم در جمع آوری سفره فتنه گران نقش بسیار مهمی بود که برگرفته از آن بود. تشخیص مقام معظم رهبری و مطابق با حاکمیت و دینداری مردم حادثه 18 دی باعث شد تا کسانی که به بهانه تقلب در انتخابات به دنبال فتنه در کشور بودند در اهداف و برنامه های خود مغلوب و ذلیل شوند. .

دادستان کل کشور با بیان اینکه عزت و استقلال دو مولفه اساسی و مهم برای مردم و ملت ایران است، گفت: استقلال سیاسی کشور هزینه دارد. امروزه به نظر می رسد برخی کشورها دارای دولت های مستقل هستند، اما در واقع وابسته هستند و استقلال سیاسی واقعی ندارند. الحمدلله نظام جمهوری اسلامی ایران پس از انقلاب اسلامی مورد هجمه ها و دشمنی های مختلف قرار گرفته است، اما هرگز از آرمان ها و ارزش های انقلاب عدول نکرده و استقلال سیاسی خود را به برکت خون شهدا حفظ کرده است. شهدا .

دادستان کل کشور در ادامه با ابراز تاسف از شهادت سید رضی موسوی وی را مجاهد مخلص انقلاب دانست و گفت: شهید رضی موسوی از یاران فداکار شهید سلیمانی بود که شهادت بهترین پاداش مجاهدت خاموش وی بود. اگرچه نظام یک نیروی مخلص، دولت مدار، انقلابی را از دست داده است، اما دشمن کردل باید بداند که ایران عزیز با این اقدامات کوچک و رذیلانه دست از اهداف متعالی خود که سرنگونی استبداد و استکبار است بر نخواهد داشت.

موحدی ادامه داد: این اقدام دشمن نشانه ضعف و نفاق رژیم دروغین صهیونیستی است. اسرائیل و متحدانش به شدت از توانایی ها و جانفشانی های شهدایی چون سید رضی موسوی می ترسند و با این اقدامات ناجوانمردانه تلاش می کنند ناکامی های شرم آور خود را بپوشانند.

وی با اشاره به بیانات امام خمینی (ره) مبنی بر اینکه اگر اسرائیل به قدرت برسد به بیت المقدس محدود نمی شود، گفت: مثل همیشه معتقدیم اسرائیل یک رژیم دروغین و فاسد است و اگر جلوی ظلم و فساد این باطل را بگیریم. و رژیم اشغالگر. اگر اقدامی صورت نگیرد، همه کشورهای منطقه از آسیب و ظلم آنها در امان نخواهند بود.

دادستان کل کشور همچنین به مجازات چند «جاسوس مرتبط با رژیم صهیونیستی» اشاره کرد و گفت: جاسوسی و خیانت به کشور در سراسر جهان به اشد مجازات می رسد. بنابراین مجازات جاسوسان مرتبط با سرویس اطلاعاتی اسرائیل که تحت هدایت افسران سرویس موساد اقدامات گسترده ای علیه امنیت کشور انجام دادند، نشان می دهد که امنیت کشور و مردم خط قرمز نظام است و برخورد قوه قضائیه با خائنین به کشور و ملت و اخلال گران امنیت هیچ سازشی ندارد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=166525

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.