افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 21 September , 2024
7

جاستین ورلندر یک ارتقاء نسبت به جیکوب دگروم برای متس است

  • کد خبر : 3500
جاستین ورلندر یک ارتقاء نسبت به جیکوب دگروم برای متس است

سه روز پس از از دست دادن نماد حق رای، آنها با یک پارچ قرارداد امضا کردند که آنها را حتی بهتر می کند. در روز جمعهمتسبهترین پارچ خود را از زمان دوایت گودن از دست دادند. سپس آنها بهتر شدند. پس از اینکه آنها به جیکوب دگروم اجازه کمپ را دادند، تصورش سخت به […]


سه روز پس از از دست دادن نماد حق رای، آنها با یک پارچ قرارداد امضا کردند که آنها را حتی بهتر می کند.

در روز جمعهمتسبهترین پارچ خود را از زمان دوایت گودن از دست دادند. سپس آنها بهتر شدند.

پس از اینکه آنها به جیکوب دگروم اجازه کمپ را دادند، تصورش سخت به نظر می رسدرنجرزبرای پنج سال و 185 میلیون دلار. اما برای شرایط، دو سال جاستین ورلندر با نرخ 86.6 میلیون دلار (با یک گزینه انحصاری که می تواند آن را به 121 میلیون دلار برساند) یک ارتقاء محسوب می شود.

فصل گذشته 220 ERA+ ورلاندر بهترین بازی دوران حرفه ای او بود.

بیل استریچر/ورزش USA TODAY

دگروم در طول 9 سال زندگی حرفه‌ای خود، هنگام بازی در فلاشینگ، لذتی باورنکردنی برای هواداران به ارمغان آورد. اما او اغلب به میدان نمی رفت. حتی با ورود به فصل 40 سالگی خود – پنج سال بزرگتر از دگروم – می توانید انتظار داشته باشید که ورلاندر در هر چرخش بیشترین تپه را طی کند. ورلاندر سال 2021 را پس از انجام عمل جراحی تامی جان از دست داد. او هنوز هم اینینگ های بیشتری (175) در دو سال گذشته نسبت به دگروم (156⅓) انجام داده است.

وظیفه اصلی تیم متس در این فصل، بازسازی کادری است که پس از پایان فصل 101 بردی آنها با شکست ناامیدکننده سری وایلد کارت سه بازی به تیم، پراکنده شدند.پادرس ها. پس از اینکه دگروم انصراف داد و کریس باسیت، بازیکن شماره 3، از میان پرتابگرهای اثبات شده، تنها مکس شرزر تضمین شد که بازگردد. تایجوان واکر بازیکن شماره 4 بازیکن آزاد شد، همینطور ادوین دیاز نزدیکتر، آدام اوتاوینو، بازیکن اصلی تیم، تروور می، تروور ویلیامز و ست لوگو. و باشگاه باید تصمیم می گرفت که آیا گزینه شماره 5 استارت کارلوس کاراسکو را انتخاب کند یا خیر. از 13 پرتاب کننده ای که فهرستی از سری بازی های وحشی را تشکیل دادند، فقط شرزر، درو اسمیت، تسکین دهنده و دیوید پیترسون، بازیکن جوان، در کتاب های سال 2023 حضور داشتند.

بیلی اپلر، مدیر کل، سریعاً دیاز را به مدت پنج سال و 102 میلیون دلار امضا کرد که یک رکورد برای یک تسکین دهنده بود، و او امیدوار بود که دگروم را نیز بازگرداند، اما حتی مالک سه ده میلیاردر، استیو کوهن، نمی‌خواست 37 میلیون دلار در سال 2027 برای خرید 40 خرج کند. -کودکی با سابقه مصدومیت زیاد. (با ارزشش، دگروم نشانه زیادی مبنی بر علاقه مندی خود به دیدار مجدد ارائه نکرد؛ گزارش شده است که او به نیویورک فرصتی برای مطابقت با پیشنهاد تگزاس نداده است.)

چرخش به Verlander خبر خوبی برای طرفداران متس است. گزینه بازیکن آزاد دیگر تیم برای یک بازیکن در خط مقدم برای جفت شدن با شرزر احتمالاً کارلوس رودون بود که در 29 سالگی یک دهه از ورلاندر جوانتر است اما تنها در دو سال گذشته نتایج غالبی را به دست آورد که او را به رتبه اول تبدیل کرد. 3 انتخاب در پیش نویس 2014 و تصور می شود که حداقل به دنبال پنج سال باشد.

در همین حال، ورلاندر با افزایش سن توانایی خود را در سازگاری نشان داده است. او احتمالاً یک تالار مشاهیر مرزی بوده استببر، جایی که او 13 سال اول زندگی حرفه ای خود را گذراند و یک جایزه تازه کار سال، یک جایزه Cy Young، یک جایزه MVP، یک عنوان ERA و شش انتخاب آل استار را به دست آورد. اما او پس از تجارت در سال 2017 خود را دوباره اختراع کردآستروس، به پیشنهاد تیم دو درز خود را کنار گذاشت و شاید مهمترین مثال را برای بازیکنان جوان هیوستون ارائه داد که استراتژی های توسعه و تحلیل بازیکنان تیم درست بود. در پنج سال و نیم با آستروس، از جمله فصل 21 که به عمل جراحی تامی جان باخت، او دو سی یانگ دیگر را برد، سه تیم آل استار دیگر ساخت و 2.26 ERA داشت.

ورلندر همچنین ویژگی‌هایی را نشان داده است که شاید برای متس در دو سال آینده مهم‌تر باشد: میل به تلاش برای رسیدن به امتیازی که شاید آخرین کسی باشد که به آن می‌رسد، یعنی 300 برد.

“آیا می توانم این کار را انجام دهم؟” او گفت مجله نیویورک تایمز اوایل فصل گذشته “آره.”

چرا به تلاش برای آن ادامه دهید، پس از انجام کارهای زیادی در بازی – تمام آن دستاوردهای فردی دیگر، دو قهرمانی، از جمله در نهایت پاک کردن یک علامت نابهنجار در رکورد خود با ثبت اولین برد خود در یک بازی سری جهانی، در اکتبر امسال – و با یک همسر و دختر جوان و بسیاری از علایق دیگر او را مشغول کند؟

او گفت: «منظورم این است که من همین هستم. “آتش هنوز می سوزد.”

او در 244 پیروزی می نشیند، به این معنی که باید میانگین 19 پیروزی در هر فصل را در این سه فصل کسب کند – یا آنقدر سالم باشد که حتی به 40 سالگی برسد. روی او شرط بندی کنید که تلاش کند. این خبر خوبی برای متس است.

پوشش بیشتر MLB:
• متس چاره ای جز قرارداد با جاستین ورلاندر نداشت
• معامله Jacob deGrom، Spigot آژانس رایگان MLB را باز می کند
جیکوب دگروم ارزش ریسک را برای رنجرز دارد
• پنج بهترین مناسب برای هارون قاضی
ردیاب آژانس رایگان MLB 2022



Source link

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=3500

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.