افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 25 October , 2024
0

جاده چالوس یک طرفه شد. کولاک و برف در مناطق کوهستانی.

  • کد خبر : 409269
جاده چالوس یک طرفه شد. کولاک و برف در مناطق کوهستانی.

به گزارش بازار، از مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا، سرهنگ احمد شیرانی رئیس این مرکز روز جمعه با اشاره به آغاز بارندگی در سراسر کشور و هشدارهای سازمان هواشناسی گفت: بارش ها ادامه خواهد داشت باعث لغزندگی جاده ها می شود. وی خطاب به رانندگان به ویژه رانندگانی که قصد تردد در […]

به گزارش بازار، از مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا، سرهنگ احمد شیرانی رئیس این مرکز روز جمعه با اشاره به آغاز بارندگی در سراسر کشور و هشدارهای سازمان هواشناسی گفت: بارش ها ادامه خواهد داشت باعث لغزندگی جاده ها می شود.

وی خطاب به رانندگان به ویژه رانندگانی که قصد تردد در جاده های کوهستانی را دارند، تاکید کرد: از امروز باید تجهیزات زمستانی مانند زنجیر چرخ و لباس گرم را در خودروهای خود داشته باشند تا بتوانند بدون مشکل به سفر خود ادامه دهند. شرایط برف و طوفان.

شیرانی درباره وضعیت جوی برخی استان ها گفت: محور میامی – گرمه جاجرم در محدوده کال شور از ساعت 9:30 امروز جمعه 13 آبان 1403 به دلیل بارش باران، طغیان رودخانه و طغیان رودخانه، آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی مسدود است. ، اردبیل، کردستان، گیلان، مازندران، زنجان، قزوین و البرز با بارش شدید باران مواجه هستند و پیش بینی می شود این بارش ها تا چند روز آینده در ارتفاعات و جاده های کوهستانی ادامه داشته باشد.

وی همچنین هشدار داد: بارندگی در روزهای ابتدایی فصل باعث می شود روغن و ذرات معلق در جاده با آب باران مخلوط شده و سطح جاده را لغزنده و احتمال خروج خودروها از جاده را افزایش دهد.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا خاطرنشان کرد: رانندگان در این شرایط با سرعت کمتر از حد مجاز درج شده در تابلوها رانندگی کنند، زیرا این سرعت ها برای شرایط عادی جوی در نظر گرفته شده و ادامه کار ایمن است. سرعت در شرایط باران و برف و کاهش سرعت ضروری است.

شیرانی با اشاره به شرایط جوی استان های جنوبی و جنوب شرقی کشور که با وزش باد و کاهش دید همراه است، به رانندگان این مناطق توصیه کرد: برای حفظ ایمنی خود در طول روز از چراغ های روشن خودروهای خود استفاده کنند و اطلاعات بیشتری کسب کنند. اطلاعات، شماره تلفن 120 پلیس راهنمایی و رانندگی به صورت 24 ساعته آماده خدمت رسانی به مسافران می باشد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=409269

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.