افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 28 September , 2024
0

جاده و مدرسه سید مقاومت ادامه دارد 5 روز عزای عمومی اعلام شده است

  • کد خبر : 378769
جاده و مدرسه سید مقاومت ادامه دارد 5 روز عزای عمومی اعلام شده است

به گزارش بازار، پیام حضرت آیت الله العظمی خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی به مناسبت شهادت حجت الاسلام والمسلمین سید حسن نصرالله دبیرکل شهید حزب الله لبنان منتشر شد. بسم الله الرحمن الرحیمما از آن خدا هستیم و به سوی او باز خواهیم گشت.مردم عزیز ایرانامت بزرگ اسلامی مجاهد کبیر پرچمدار مقاومت منطقه، عالم […]

به گزارش بازار، پیام حضرت آیت الله العظمی خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی به مناسبت شهادت حجت الاسلام والمسلمین سید حسن نصرالله دبیرکل شهید حزب الله لبنان منتشر شد.

بسم الله الرحمن الرحیم
ما از آن خدا هستیم و به سوی او باز خواهیم گشت.
مردم عزیز ایران
امت بزرگ اسلامی

مجاهد کبیر پرچمدار مقاومت منطقه، عالم با کرامات دینی و رهبر فرزانه سیاسی جناب سید حسن نصرالله رضی الله عنه در حوادث شب گذشته لبنان به شهادت رسید و به ملکوت پرواز کرد. سید عزیز مقاومت، اجر چندین دهه جهاد در راه خدا و زحمات خود را در دوران دفاع مقدس دریافت کرد. وی در حالی به شهادت رسید که برای دفاع از مردم بی‌خانمان حومه بیروت و خانه‌های ویران شده و عزیزانشان تلاش می‌کرد، همانطور که دهه‌ها برای دفاع از مردم مظلوم فلسطین و شهرهای غصبی برنامه‌ریزی، برنامه‌ریزی و مبارزه داشت. شهرها و خانه ها ویران شد و عزیزانشان قتل عام شدند. فیض شهادت بعد از این همه مجاهدت مسلمانشان بود.

جهان اسلام، شخصیت بزرگ؛ و جبهه مقاومت یک پرچمدار برجسته را از دست داد و حزب الله یک رهبر بی بدیل را از دست داد، اما برکات چندین دهه جهاد آن هرگز از بین نخواهد رفت. پایگاهی که وی در لبنان تأسیس کرد و به دیگر مراکز مقاومت جهت داد، نه تنها با از دست دادن او از بین نمی رود، بلکه به برکت خون او و سایر شهدای این حادثه نیرومند خواهد شد. حملات جبهه مقاومت به بدنه فرسوده و پوسیده رژیم صهیونیستی تأثیرگذاری بیشتری خواهد داشت. ذات پلید رژیم صهیونیستی در این حادثه پیروز نشده است.

استاد مقاومت آدم نبود، راه و مکتب بود و همینطور ادامه خواهد داد. نه خون شهید سید عباس موسوی بر زمین ماند و نه خون شهید سید حسن.

به همسر عزیز سید عزیز که فرزندش سیدهادی را نیز در راه خدا به فرزندانش و خانواده شهدای این حادثه به تک تک اعضای حزب الله و عزیزان تحویل داد. اینجانب شهادت نصرالله بزرگ و همرزمان شهیدش را به تمامی امت اسلامی تبریک و تسلیت عرض نموده و پنج روز عزای عمومی در ایران اسلامی اعلام می‌کنم. . خداوند شما را در کنار پدر و مادرتان قرار دهد.

سلام بر علی عبدالله الصالحین
سید علی خامنه ای
۱۴۰۳/۰۷/۰۷

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=378769

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.