افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 28 September , 2024
1

جاده های اصلی تل آویو در خشم معترضان غرق شد/فرودگاه بن گوریون بسته شد! – خبرگزاری مهر اخبار ایران و جهان

  • کد خبر : 25533
جاده های اصلی تل آویو در خشم معترضان غرق شد/فرودگاه بن گوریون بسته شد!  – خبرگزاری مهر اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری مهر، هزاران معترض خشمگین از برنامه اصلاحات قضایی بنیامین نتانیاهو روز سه شنبه با تظاهرات خود بزرگراه ها، معابر اصلی و فرودگاه بین المللی بن را مسدود کردند. گوریون«آنها مسدود شدند. به گزارش منابع خبری فلسطین، هزاران معترض امشب (سه شنبه) در اعتراض به طرح اصلاحات قضایی بنیامین نتانیاهو و فرودگاه بن […]

به گزارش خبرگزاری مهر، هزاران معترض خشمگین از برنامه اصلاحات قضایی بنیامین نتانیاهو روز سه شنبه با تظاهرات خود بزرگراه ها، معابر اصلی و فرودگاه بین المللی بن را مسدود کردند. گوریون«آنها مسدود شدند.

به گزارش منابع خبری فلسطین، هزاران معترض امشب (سه شنبه) در اعتراض به طرح اصلاحات قضایی بنیامین نتانیاهو و فرودگاه بن به خیابان ها آمدند. گوریون و بزرگراه های اصلی این شهر را محاصره کردند.

این اعتراضات زمانی شکل گرفت که ائتلاف راست‌گرای کابینه بنیامین نتانیاهو تصویب لایحه محدودسازی اختیارات دستگاه قضایی را در دستور کار قرار داد که به گفته تحلیلگران اوضاع فلسطین اشغالی، این رویکرد یکی از عمیق‌ترین رویکردها بود. . اختلافات در دهه های آخر این رژیم نامشروع موقت.

یک روز پس از تصویب بند کلیدی نتانیاهو در این لایحه، که هدف آن محدود کردن قدرت دادگاه عالی رژیم است، تظاهرات جدید و بزرگتر معترضان پرچم گردان و راهبندان در خیابان ها برگزار شد. تقاطع ها و بزرگراه های بزرگ در سراسر کشور به گفته فلسطین فلسطین اشغالی این جنبش را متوقف کرد.

بر اساس این گزارش، معترضان گاهی در جاده ها دراز می کشیدند یا اقدام به شلیک می کردند.

منابع خبری عربی از حضور پلیس سواره در میان صدها معترض در مرکز خرید تل آویو خبر داده اند.

در ورودی شهر قدس اشغالی، پلیس رژیم برای متفرق کردن تعدادی از معترضان از ماشین های آب پاش استفاده کرد و برخی دیگر مجبور به ترک محل شدند.

به گفته نیروهای پلیس رژیم صهیونیستی در این تظاهرات دست کم 66 نفر بازداشت شدند.

در اخبار مرتبط، “رویترز” گزارش داد که حداقل 1000 افسر پلیس در بن گوریونآنها در حومه تل آویو مستقر بودند، جایی که هزاران معترض منطقه مقابل ورودی اصلی دریا را با بنرها و دست نوشته های ضد نتانیاهو مسدود کردند.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=25533

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.