افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 26 October , 2024
1

جابجایی تسهیلات برای کشاورزان آسیب دیده استان یزد

  • کد خبر : 388385
جابجایی تسهیلات برای کشاورزان آسیب دیده استان یزد

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان یزد، اکبر شیخ علی شاهی با اشاره به بند د تبصره 7 قانون بودجه اعلام کرد: تسهیلات برای بهره برداران بخش کشاورزی که در اثر سرمازدگی، خشکسالی و خشکسالی متضرر می شوند. سیل ، طوفان و غیره خسارت دیده و از کمک حقوقی […]

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان یزد، اکبر شیخ علی شاهی با اشاره به بند د تبصره 7 قانون بودجه اعلام کرد: تسهیلات برای بهره برداران بخش کشاورزی که در اثر سرمازدگی، خشکسالی و خشکسالی متضرر می شوند. سیل ، طوفان و غیره خسارت دیده و از کمک حقوقی دولت و مجلس برای بخشودگی سود و جرایم دیرکرد استفاده نکرده اند، به تعویق می افتد.

وی افزود: وجوهی که بالغ بر 2 میلیارد ریال است و در پایان سال گذشته محقق شده است، قابل ارسال به کارگروه های شهرستان «متشکل از رهبری جهادکشاورزی شهرستان، فرماندار، نماینده بانک امل» است. . .

شیخ علیشاهی افزود: بر این اساس مزایا، جرایم و عوارض تسهیلات کشاورزان بخشوده و شروع تسهیلات آنها یک سال به تعویق می افتد.

وی افزود: در فاز اول برای اکثر شهرها تسهیلات تا سقف یک میلیارد ریال و مابقی تسهیلات تا سقف دو میلیارد ریال مشمول دریافت و توزیع اعتبار ملی خواهد بود.

شیخ علی شاهی تصریح کرد: 3 هزار و 800 پرونده مشمول شرایط ابلاغی است که پیش بینی می شود بابت تسهیلات دریافتی حدود هزار نفر در حوزه کشاورزی، بخشودگی و موکول شود.

معاون برنامه ریزی و امور اقتصادی جهاد کشاورزی یزد خاطرنشان کرد: متقاضیان می توانند با توجه به پیشرفت تشریفات قانونی و بررسی های لازم توسط بانک های عامل، کارگروه های استانی و شهرداری به آدرس جهاد کشاورزی شهرستان مربوطه جهت اطلاع از وضعیت موجود مراجعه کنند. وضعیت امکانات آن

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=388385

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.