افزونه پارسی دیت را نصب کنید Wednesday, 2 October , 2024
0

ثبت 2 وام 100 و 200 میلیونی غیر حضوری

  • کد خبر : 383483
ثبت 2 وام 100 و 200 میلیونی غیر حضوری

بانک شهر برای جلب رضایت مشتریان و بهبود شرایط، طرح های تسهیلاتی مختلفی ارائه کرده است. یکی از طرح های نصبی این مجموعه «معلمان» نام دارد و به فعالان عرصه آموزش و دانشگاه تعلق می گیرد. سقف این وام 200 میلیون توکن است. بر اساس این مقاله، معلمان و فعالان آموزش و پرورش که خواهان […]

بانک شهر برای جلب رضایت مشتریان و بهبود شرایط، طرح های تسهیلاتی مختلفی ارائه کرده است. یکی از طرح های نصبی این مجموعه «معلمان» نام دارد و به فعالان عرصه آموزش و دانشگاه تعلق می گیرد. سقف این وام 200 میلیون توکن است.

بر اساس این مقاله، معلمان و فعالان آموزش و پرورش که خواهان دریافت وام 200 میلیونی توکن از بانک شهر هستند باید در یکی از شعب این مجموعه سپرده گذاری کرده و دارای حسابی با میانگین مدت سه ماه باشند. متقاضیان برای دریافت این وام باید ضامن رسمی کسر حقوق و سند ملکی ارائه دهند. نرخ سود این وام 23 درصد است و متقاضیان می توانند تا 48 ماه پس از دریافت آن، آن را بازپرداخت کنند. در صورت موافقت بانک شهر امکان بازپرداخت اقساط تا 60 ماه نیز وجود دارد.

با در نظر گرفتن مبلغ وام، نرخ سود 23 درصد و مدت بازپرداخت 60 ماهه، مبلغ هر قسط این اعتبار 5 میلیون و 638 هزار و 94 تومان خواهد بود. کل سود وام 138 میلیون و 285 میلیون و 653 هزار تومان خواهد بود. مبلغ تسهیلات و سود آن 339 میلیون و 243 هزار تومان خواهد بود.

کمی با بانک شهر آشنا شوید

بانک شهر در سال 1396 با سهامدارانی در شهرداری های تهران و سایر شهرهای بزرگ کشور شروع به کار کرد. این گروه در این مدت فعالیت توانسته است انواع خدمات مناسب پولی و بانکی را به مشتریان خود ارائه دهد.

این بانک در نظر دارد با ادامه فعالیت و ارائه انواع تسهیلات به مشتریان واجد شرایط، عنوان بهترین بانک خصوصی کشور را به خود اختصاص دهد و بهترین بانک خصوصی کشور شود.

یکی از طرح های تسهیل خرید دارایی های آتی بانکی، طرح «طراوط» است که متعلق به مشتریان دارای سپرده بلندمدت است. سقف این وام برای خرید کالا 100 میلیون تومان است.

به گزارش رده بندی، وام 100 میلیون تومانی طرح طراوت بانک آینده برای افرادی است که قصد خرید محصولات در فروشگاه ها را با حساب فیوچر بانک دارند. نرخ سود این وام به 23 درصد می رسد. متقاضیان برای دریافت این وام باید ضامن رسمی مورد نظر را به بانک ارائه دهند. حداکثر مدت بازپرداخت این وام 36 ماه است. وام گیرندگان توجه داشته باشند که پس از دریافت این سرویس، امکان استفاده از حساب کاربری خود را نخواهند داشت و حساب کاربری آنها مسدود خواهد شد.

با در نظر گرفتن حداکثر مبلغ وام، نرخ سود و مدت بازپرداخت، مبلغ هر قسط این وام 3 میلیون و 870 هزار و 972 تومان خواهد بود. سود کل تسهیلات 39 میلیون و 354 هزار و 998 تومان است. مبلغ نصب و سود آن 139 میلیون و 412 هزار و 998 تومان خواهد بود.

در سفر امید

آیا امکان دریافت وام 100 میلیونی از بانک آینده به صورت غیرحضوری وجود دارد؟

افرادی که به این خدمات نیاز دارند اما امکان مراجعه به یکی از شعب بانک آیده را ندارند می توانند به صورت غیر حضوری درخواست کنند. برای این کار متقاضیان باید به سامانه پنجره مجازی مشتریان بانک یا ساتا مراجعه و ثبت نام کنند. پس از ثبت نام، تشکیل پرونده و دریافت مزایا از طریق یکی از این دو سامانه امکان پذیر خواهد بود.

لازم به ذکر است متقاضیان با دریافت وام امکان خرید آنلاین و غیر حضوری انواع کالاها و محصولات را در فروشگاه های طرف قرارداد بانک آینده دارند.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=383483

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.