افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 27 September , 2024
1

ثبت وام فوری برای بازنشستگان.

  • کد خبر : 235311
ثبت وام فوری برای بازنشستگان.

بانک ملت وام قرض الحسنه را به گروه های زیر پرداخت می کند: 1. صندوق های قرض الحسنه برای کارکنان سازمان ها، شرکت ها و مؤسسات. 2. اشخاص حقیقی و حقوقی که مایل به پرداخت خطوط اعتباری از محل وجوه خود به افراد نیازمند هستند ولی امکان مدیریت عملیات پرداخت خط و وصول اقساط خود […]

بانک ملت وام قرض الحسنه را به گروه های زیر پرداخت می کند:

1. صندوق های قرض الحسنه برای کارکنان سازمان ها، شرکت ها و مؤسسات.

2. اشخاص حقیقی و حقوقی که مایل به پرداخت خطوط اعتباری از محل وجوه خود به افراد نیازمند هستند ولی امکان مدیریت عملیات پرداخت خط و وصول اقساط خود را ندارند و یا تمایل به رسمیت بخشیدن به این عملیات از طریق بانک دارند.

حساب قرض الحسنه ویژه به حسابی اطلاق می شود که بانک تحت این عنوان افتتاح می کند و وجوهی که اشخاص حقیقی و حقوقی با توجه به نظر سپرده گذار وجوه و بر اساس شرایط تعیین شده در قرارداد نمایندگی در این حساب واریز می کنند. منعقد شده بین سپرده گذار و بانک به صورت وام به افراد و موسسات خیریه و عام المنفعه اعطا می شود.

نحوه افتتاح حساب وام ویژه

متقاضی حساب قرض الحسنه ویژه با مراجعه به یکی از شعب بانک ملت با اطلاع از شرایط و ضوابط چنین حسابی پس از تکمیل و تایید فرم درخواست و موافقت نامه نمایندگی اقدام به افتتاح حساب کرده و این اختیار را به بانک ملت اعطا می کند. برای برداشت وجه از محل به افرادی که معرفی می کنید به مبلغ دلخواه وام دریافت کنید.

حداقل مبلغ سپرده برای افتتاح حساب قرض الحسنه پس انداز ویژه 20.000.000 ریال می باشد و موجودی حساب نباید کمتر از مبلغ ذکر شده باشد.

تبصره: حداقل مبلغ سپرده (20.000.000 ریال) در حساب مسدود می شود و مازاد بر آن برای خطوط وام قرض الحسنه قابل اعطا می باشد.

– حداقل مبلغ وام قابل اعطای به هر متقاضی از محل هر حساب وام ویژه 10.000.000 ریال و مدت بازپرداخت آن حداکثر پنج سال می باشد.

– اعطای تسهیلات تا سقف یک و نیم میلیارد ریال به هر فرد معرفی شده از محل وجوه انتقالی با واریز وام ویژه در بانک اشکالی ندارد.

– امکان افتتاح حساب ویژه در قرض الحسنه به صورت انفرادی / مشترک و قانونی وجود دارد.

– در صورت موافقت انتقال دهنده وجوه، امکان اعطای تسهیلات از محل حساب قرض الحسنه، علاوه بر افراد ارائه شده توسط انتقال دهنده وجوه، به افراد معرفی شده توسط بانک وجود دارد.

– از وجوه تخصیص یافته به حساب های اختصاصی قرض الحسنه، مبلغی معادل کل مبلغ قرض الحسنه اعطایی بلوکه شده (برای صدور روال نامه) و مازاد آن توسط انتقال دهنده وجوه قابل برداشت است.

– دارنده حساب قرض الحسنه ویژه می تواند نوع و میزان وثیقه مورد نظر خود را مشخص کرده و در ازای اعطای قرض الحسنه از این حساب، از بانک درخواست کند وثیقه تعیین شده را اخذ کند. در صورت عدم تعیین نوع و میزان ضمانت نامه، اخذ ضمانت نامه توسط بانک تابع ضوابط دستورالعمل اجرایی وام اعطایی بانک خواهد بود.

– بر اساس قرارداد نمایندگی، بانک می تواند بر وصول اقساط وام های اعطایی نظارت داشته و یا در موارد مقتضی اقدامات قانونی را در این خصوص انجام دهد، اما در هر صورت بازگشت وجوه واریز شده به حساب وام ویژه بازپرداخت شود. وام های اعطایی به تعویق افتاده و بانک مسئولیتی در قبال آن نخواهد داشت.

– در صورت درج در قرارداد نمایندگی، مبالغی که بانک بابت اقساط وام های اعطایی دریافت می کند، بنا به نظر انتقال دهنده وجوه قابل استفاده مجدد است.

– بانک بابت خدماتی که برای هر یک از حساب های قرض الحسنه خاص ارائه می دهد، کارمزد دریافت می کند که مبلغ آن در قرارداد نمایندگی بین مشتری و بانک درج می شود./ نامه کتبی

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=235311

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.