افزونه پارسی دیت را نصب کنید Wednesday, 16 October , 2024
0

ثبت وام بدون وثیقه با تحویل 48 ساعته

  • کد خبر : 399226
ثبت وام بدون وثیقه با تحویل 48 ساعته

طرح تسهیل «شتاب» طرح بانک تجارت است که حداکثر مبلغ آن 300 میلیون است. سود این وام متغیر بوده و با توجه به ظرفیت پرداخت و نرخ سود تعیین می شود. این وام یک طرح شتاب دهنده برای اشخاص حقوقی است و متقاضیان آن باید در یکی از شعب بانک تجارت سپرده جاری داشته باشند. […]

طرح تسهیل «شتاب» طرح بانک تجارت است که حداکثر مبلغ آن 300 میلیون است. سود این وام متغیر بوده و با توجه به ظرفیت پرداخت و نرخ سود تعیین می شود.

این وام یک طرح شتاب دهنده برای اشخاص حقوقی است و متقاضیان آن باید در یکی از شعب بانک تجارت سپرده جاری داشته باشند. تضمین اصلی دریافت این وام، نداشتن بدهی معوق یا چک بلامحل است. ضمناً متقاضیان باید فیش حقوقی خود را توسط بانک تجارت صادر کرده و سفته و ضامن رسمی را به بانک تحویل دهند. سقف وام این خط 300 میلیون تومان و دارای سود متغیر است. سود این تسهیلات بین چهار یا شش یا 23 درصد است. مدت بازپرداخت بسته به نوع قرارداد منعقد شده بین بانک و مشتری تغییر می کند. در صورتی که قرارداد منعقد شده بین بانک و مشتری مرابحه باشد، حداکثر مدت بازپرداخت 24 ماه خواهد بود. اما اگر قرارداد قرض الحسنه باشد، مبلغ اقساط حداکثر تا 18 ماه قابل پرداخت است.

در صورت اعطای تسهیلات توسط بانک در قالب قرارداد قرض الحسنه و با شرایط مربوط به این قرارداد، مبلغ هر قسط 18 میلیون و 750 هزار تومان و کل سود این تسهیلات به 13 میلیون و 875 هزار خواهد رسید. گرفتن مبلغ وام به اضافه سود 314 میلیون و 75 هزار توکن است.

در سفر امید

نگاهی به برخی از دستاوردهای بانک تجارت بیندازید

بانک تجارت یکی از بانک های دولتی کشور است که خدماتی از قبیل سپرده، تسهیلات و اوراق قرضه، خدمات ویژه و الکترونیکی و انواع خدمات ارزی را به مشتریان خود ارائه می کند.

این بانک در طول سال های فعالیت خود توانسته مقام اول را در بین بانک های تجاری، تندیس بانک سبز، تندیس بین المللی فینکس 2018 و… به خود اختصاص دهد./کاماپرس

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=399226

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.