افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 23 September , 2024
1

ثبت نام 208 هزار کرد در طرح نهضت ملی مسکن/همکاری بانکی برای پرداخت تسهیلات کفایت نمی کند.

  • کد خبر : 148119
ثبت نام 208 هزار کرد در طرح نهضت ملی مسکن/همکاری بانکی برای پرداخت تسهیلات کفایت نمی کند.

امیرحسین جمشیدی در گفتگو با خبرنگار بازار با اشاره به آخرین وضعیت اجرای طرح نهضت ملی مسکن در استان کردستان اظهار داشت: در مجموع و در طرح هشت مرحله ای 208 هزار نفر در استان کردستان ثبت نام کرده اند. طرح حرکت ملی در استان کردستان. وی با اشاره به اصلاح و بررسی پرونده ثبت […]

امیرحسین جمشیدی در گفتگو با خبرنگار بازار با اشاره به آخرین وضعیت اجرای طرح نهضت ملی مسکن در استان کردستان اظهار داشت: در مجموع و در طرح هشت مرحله ای 208 هزار نفر در استان کردستان ثبت نام کرده اند. طرح حرکت ملی در استان کردستان.

وی با اشاره به اصلاح و بررسی پرونده ثبت نام کنندگان گفت: از این تعداد 108 هزار نفر تایید صلاحیت شده اند که سهمیه اعلام شده در دوره چهار ساله را سه برابر می کند.

معاون مدیرکل استانداری کردستان با اشاره به سهمیه نهایی استان کردستان گفت: سهمیه استان کردستان در نهضت ملی مسکن اعم از مسکن روستایی، استیجاری، بافت فرسوده و تملک، ساخت 36 هزار و 871 واحد برای گروه های حمایتی طی چهار سال. است.

وی به آخرین وضعیت اجرای طرح نهضت ملی مسکن در استان کردستان اشاره کرد و گفت: در گام نخست زمین لازم برای 8 هزار و 500 واحد به متقاضیان اختصاص یافت.

جمشیدی با اشاره به دیگر اقدامات انجام شده در این بخش گفت: در سفر ماه گذشته هیات دولت به کردستان و با حضور وزیر راه و شهرسازی، عملیات اجرایی آماده سازی زمین برای 18 هزار و 500 واحد دیگر نیز آغاز شد. .

وی با اشاره به مشکل تامین زمین در استان کردستان برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن گفت: بیشتر مشکلات ما مربوط به تامین حدود 1700 هکتار زمین لازم برای اجرای مطلوب این طرح بود.

معاون مدیرکل راه و شهرسازی کردستان ادامه داد: کمبود زمین زمان زیادی را از دست داد، اما خوشبختانه تاکنون حدود 500 هکتار ایمن سازی شده و 1200 هکتار در کمیسیون های مختلف از جمله معاونت عمران تامین شده است. . زیر ساخت. گروه، شورای برنامه ریزی استان و شورای عالی معماری و شهرسازی در دست بررسی است و به محض تصویب وارد چرخه می شود.

وی با اشاره به دیگر مشکلات پیش روی این پروژه در استان کردستان گفت: در حال حاضر مشکل اصلی ما هزینه غیرعادی آماده سازی در حوزه مسکن ملی با توجه به شرایط جغرافیایی حاکم بر منطقه است و بر اساس پیگیری های انجام شده، امیدواریم بتوانیم از صندوق ملی مسکن برای جبران هزینه های این اداره کمک بگیریم.

جمشیدی با اشاره به عدم همکاری بانک های مختلف استان در زمینه پرداخت تسهیلات گفت: مشکل بعدی تسهیلات بانکی است چرا که اکثر بانک های استان کردستان در این زمینه همکاری چندانی نداشته اند.

وی با اشاره به پیگیری های انجام شده برای بهبود همکاری بانک ها در استان گفت: در جلسه شورای مسکن استان 17 هزار و 400 قسط بین بانک ها برای 14 بانک تعیین شد و در تلاش هستیم تا متقاضیان را از این بانک ها

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=148119

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.