افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 27 October , 2024
3

ثبت نام وام 300 میلیون تومانی بدون بهره

  • کد خبر : 240461
ثبت نام وام 300 میلیون تومانی بدون بهره

مشتریان بانک صادرات که دارای سپرده قرض الحسنه در این مجموعه هستند، می توانند برای دریافت وام «سپس سپهر» اقدام کنند. حداکثر سقف این تسهیلات 300 میلیون تومان بدون بهره است. به گزارش کمپرس به نقل از دسته، افرادی که می خواهند وام 300 میلیون تومانی بدون سود و با کارمزد 4 درصد از این […]

مشتریان بانک صادرات که دارای سپرده قرض الحسنه در این مجموعه هستند، می توانند برای دریافت وام «سپس سپهر» اقدام کنند. حداکثر سقف این تسهیلات 300 میلیون تومان بدون بهره است.

به گزارش کمپرس به نقل از دسته، افرادی که می خواهند وام 300 میلیون تومانی بدون سود و با کارمزد 4 درصد از این مجموعه دریافت کنند، تنها کافی است 10 میلیون تومان در حساب خود داشته باشند و ضمانت نامه رسمی داشته باشند. در ضمن افراد باید دو تا ۱۲ ماه سپرده داشته باشند تا بتوانند این تسهیلات را درخواست کنند. مردم 36 ماه فرصت دارند تا این وام را بازپرداخت کنند.

با توجه به شرایط فوق الذکر و مدت پرداخت و نرخ، مبلغ هر قسط مبلغ 8 میلیون و 857 هزار و 196 تومان و سود کل این تسهیلات 18 میلیون و 859 هزار و 38 تومان است. مبلغ وام و سود آن نیز 318 میلیون و 859 هزار و 38 تومان است.

نگاهی به تاریخچه فعالیت ها و خدمات بانک صادرات ایران

بانک صادرات ایران در پانزدهم شهریور ماه 1331 به عنوان یک بانک خصوصی در قالب سهام عمومی با نام اولیه بانک صادرات و معادن ایران فعالیت خود را آغاز کرد که این مجموعه با 13 نفر شروع به کار کرد اما در حال حاضر بیش از یک هزار نفر در این مجتمع بانکی مشغول به کار هستند. در حال حاضر بانک صادرات ایران بیش از 2700 شعبه داخلی و 20 شعبه خارجی دارد و انواع خدمات بانکی مجاز را به مشتریان خود ارائه می دهد.

این گروه در طول فعالیت خود موفق به اخذ گواهینامه رسمی از مدیر کل بورس اوراق بهادار تهران، برند ملی توسعه کیفیت خدمات در حوزه بانکی و … شد. / کاماپرس

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=240461

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.