افزونه پارسی دیت را نصب کنید Tuesday, 8 October , 2024
0

ثبت نام وام 150 میلیون تومانی برای یارانه بگیران

  • کد خبر : 390085
ثبت نام وام 150 میلیون تومانی برای یارانه بگیران

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) فارس از اعطای وام بانک قرض الحسنه به کارفرمایان و واحدهای تولیدی و صنعتی که مشمولان تحت پوشش این نهاد را به کار می گیرند، خبر داد. امروز 26 مهرماه در دیدار با مرتضی مصلی مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی فارس گفت: یکی از محورهای اصلی کمیته امداد […]

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) فارس از اعطای وام بانک قرض الحسنه به کارفرمایان و واحدهای تولیدی و صنعتی که مشمولان تحت پوشش این نهاد را به کار می گیرند، خبر داد.

امروز 26 مهرماه در دیدار با مرتضی مصلی مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی فارس گفت: یکی از محورهای اصلی کمیته امداد امام خمینی (ره) توانمندسازی مشمولان و جامعه هدف و ایجاد درآمد پایدار برای آنان است.

وی افزود: همواره توانمندسازی مشتریان را در حوزه اقتصادی با تمرکز بر اشتغال و کسب و کارهای کوچک برای ایجاد و افزایش ارزش افزوده قرار داده ایم.

سال گذشته 7 هزار خانوار کمیته امداد فارس با اعطای طرح های اشتغال زایی از زیر پوشش این نهاد خارج شدند: امسال نیز برنامه های متعددی در این راستا اجرا خواهیم کرد.

مدیرکل کمیته همیاری امام خمینی (ره) استان فارس همچنین از اعطای تسهیلات به کارفرمایان و واحدهای تولیدی و صنعتی که مشمولان و جامعه هدف این نهاد را به کار می بندند خبر داد و گفت: کارفرمایان بنگاه های اقتصادی، هر کدام را به کار گیرند. به عنوان مشمولان 150 میلیون تومان از وام قرض الحسنه بهره مند می شوند.

مدیر کل شرکت شهرک های صنعتی فارس در این نشست بر گسترش همکاری ها برای ایجاد اشتغال پایدار برای مددجویان و جامعه هدف کمیته امداد در واحدهای صنعتی و تولیدی تاکید کرد و گفت: در این زمینه از همه ظرفیت ها برای تحقق این امر استفاده می کنیم. یک واقعیت را صادر کند

سید مسعود عظیمی با بیان اینکه واحدهای تولیدی و صنعتی از جذب و به کارگیری نیروهای ماهر استقبال می کنند، بر برنامه ریزی برای ارائه آموزش به افراد جویای کار تاکید کرد و گفت: در این زمینه توانمندی های مرکز آموزش ارتقای مهارت های فنی و حرفه ای در شهرک بزرگ صنعتی شیراز است. نیز قابل استفاده است.

وی در ادامه، حمایت از رویدادهای استارتاپی را از دیگر همکاری‌های مشترک برشمرد و افزود: در گذشته برنامه‌های مشترکی برای برگزاری رویدادهای استارتاپی با محوریت بهره‌برداری از بهترین ایده‌های مشتریان تحت حمایت کمیته توسعه انجام شده است این رویدادها در آینده توسط این شرکت پشتیبانی خواهد شد./باشگاه خبرنگاران.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=390085

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.