افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 22 September , 2024
2

ثبت نام وام بدون وثیقه با حساب یارانه ای برای مستمری بگیران آغاز شد

  • کد خبر : 220864
ثبت نام وام بدون وثیقه با حساب یارانه ای برای مستمری بگیران آغاز شد

بانک تجارت برای پشتیبانی همه جانبه از مشتریان خود، طرح های تسهیلاتی متنوعی را تهیه کرده است که یکی از آنها طرح پویا است. سقف وام این طرح 200 میلیون تومان و نرخ سود آن تا 23 درصد است. افرادی که مایل به دریافت وام 200 میلیون تومانی از بانک تجارت هستند، بسته به دسته […]

بانک تجارت برای پشتیبانی همه جانبه از مشتریان خود، طرح های تسهیلاتی متنوعی را تهیه کرده است که یکی از آنها طرح پویا است. سقف وام این طرح 200 میلیون تومان و نرخ سود آن تا 23 درصد است.

افرادی که مایل به دریافت وام 200 میلیون تومانی از بانک تجارت هستند، بسته به دسته بندی، باید از قبل در یکی از شعب این گروه سپرده کوتاه مدت عادی یا جاری داشته باشند و پس از آن به طور متوسط ​​بین سه تا نه ماه حساب خود را ایجاد کنند. برای درخواست این تسهیلات در این مدت و در زمان پرداخت اقساط وام، مبلغ واریز شده در حساب باقی می ماند و سود پنج درصد تعلق می گیرد. پس از دریافت وام، افراد بسته به شرایط و موقعیت خود، امکان بازپرداخت آن را در 12، 24 یا 36 ماه خواهند داشت./کاماپرس

با در نظر گرفتن مبلغ وام، نرخ سود و مدت بازپرداخت 36 ماهه، مبلغ هر قسط 7 میلیون و 741 هزار و 944 تومان خواهد بود. سود کل تسهیلات 78 میلیون و 709 هزار و 995 تومان است. مجموع نصب و کارایی آن 280 میلیون و 809 هزار و 995 تومان خواهد بود.

در این مجموعه کمی با بانک تجارت و انواع خدمات آشنا شوید.

بانک تجارت به دلیل قدمت و موقعیت دولتی در بین همه ایرانیان محبوبیت زیادی دارد. این بانک در طول سالیان فعالیت خود انواع خدمات بانکی و پولی را به مشتریان خود ارائه کرده است و هم اکنون نیز در قالب سپرده، تسهیلات و تعهدات، خدمات ویژه و الکترونیکی و خدمات ارزی به مشتریان خود خدمات رسانی می کند. مردم از هر شهری این امکان را دارند که به بانک تجارت مراجعه کرده و از خدمات این مجموعه استفاده کنند.

وام بازنشستگان از جمله وام های کم بهره دولت است. دولت در تلاش است تا با بازپرداخت وام مستمری بگیران، بخش کوچکی از مشکلات مالی بازنشستگان را پوشش دهد. دور جدید ثبت نام وام بازنشستگان با شرایط ویژه آغاز شد. صندوق بازنشستگی خبر جالبی درباره واریز وام فاز جدید بازنشستگان به حساب بازنشستگان محترم داد که با هم می خوانیم.

در این مطلب به بررسی جزئیات وام 300 میلیون ریالی بازنشستگان و نحوه دریافت آن پرداخته ایم که در ادامه می خوانید.

بازنشستگان و کارکنان محترم صندوق بازنشستگی کشوری می توانند با رعایت شرایط و ضوابط زیر درخواست وام ضروری خود را ثبت کنند. پس از اعلام اسامی متقاضیان واجد شرایط، مبلغ وام بر اساس اولویت تعیین شده به شماره حساب متقاضی در بانک صادرات ایران واریز خواهد شد.

مبلغ وام 300.000.000 میلیون ریال بوده و فقط به حساب متقاضی نزد بانک صادرات که در سامانه سفارش درج شده و از این حساب مستمری/مالیات دریافت می کند، واریز می شود.

هرگونه تسویه حساب مربوط به وام های دوره های قبلی بر اولویت بندی وام یا واجد شرایط بودن تأثیری نخواهد داشت.

متقاضیانی که تاریخ بازنشستگی آنها کمتر از یک سال باشد امکان ثبت نام را نخواهند داشت.

وراث مردی که ظرف سه سال آینده از فهرست تعهدات حذف شوند امکان ثبت نام را ندارند.

متقاضیانی که برای سال جاری حکم تمدید صادر نشده است امکان ثبت نام را نخواهند داشت.

فقط یکی از وراث مکلف می تواند با رضایت سایر وراث مکلف از وام استفاده کند. بنابراین سایر وراث باید پس از ورود به لینک «سامانه تعهد وارث» و تکمیل آن رضایت خود را برای دریافت وام از متقاضی اعلام کنند.

لازم به ذکر است برای تکمیل مشخصات در نظام تعهدات وراث لازم است بیش از یک نفر این وظیفه را بر عهده بگیرند.

تنها در صورت تکمیل اطلاعات و تایید در سامانه تعهد وراث، درخواست ثبت نام کننده در لیست متقاضیان وام ضروری قرار می گیرد.

در مورد تعهد وراث صغیر نیز فقط از طریق سامانه مدیریت استان و با ارائه مدارک (ولایت، حکم سرپرستی صادره از قوه قضائیه جمهوری اسلامی ایران) قابل تایید است.

متقاضی «بازنشسته» که علاوه بر حقوق بازنشستگی، از حقوق تکلیفی همراه با سایر وراث استفاده می کند تا یکی از وراث نیز به نوبه خود از تسهیلات قرض الحسنه بهره مند شود، به متقاضی «بازنشسته» توصیه می شود. “اداره کل بازنشستگی” » ثبت نام.

«حق گیر» شاکی که علاوه بر دریافت حق الامتیاز فقط از دفتر اول، از دفتر دوم نیز به همراه سایر وراث حق الامتیاز دریافت می کند. توصیه می شود متقاضی «صاحب حق» در «اداره کل یکم» ثبت نام کند تا از بقیه وراث صاحب حق یک نفر در «اداره کل دوم» ثبت نام کند.

ذکر شماره دفتر بازنشستگی، شماره ملی، شماره حساب بانک صادرات ایران و شماره تلفن همراه الزامی است.

ثبت نام در سامانه، حق بازپرداخت وام را برای متقاضی ایجاد نخواهد کرد.

پس از پایان مهلت ثبت نام، سوابق متقاضیان شامل کل مبلغ وام دریافتی، بهره مندی از سایر تسهیلات، میزان حقوق و … بررسی و اولویت بندی و بر اساس میزان اعتبار تخصیص یافته توسط واحد عامل انجام می شود. بانک، «واجدین شرایط» مشخص و اسامی در سامانه اعلام خواهد شد.

سایت ثبت نام وام بازنشستگان 30 میلیونی

سایت ثبت نام وام 30 میلیونی وام بازنشستگان به آدرس https://eservices.cspf.ir/Auth-api/auth/login قرار دارد. برای ورود به سایت ثبت نام وام 30 میلیون مستمری بگیر بر روی لینک زیر کلیک کنید.

اقساط و سود وام بازنشستگان کشوری 1402

مبلغ مورد نیاز وام بازنشستگی 1402; 30 میلیون تومان با اقساط 36 ماهه. سود وام بازنشستگان 4 درصد است.

ثبت وام مستمری بگیران بدون وثیقه با حساب یارانه ای

حداقل 60 ماه سابقه پرداخت حق بیمه داشته باشید.

عدم دریافت وام ضروری در سال 1401

نداشتن تعهد معوق در صندوق بازنشستگی کشوری

سابقه چک های بد را نداشته باشید

سابقه کیفری نداشته باشد

مراحل ثبت وام ضروری بازنشستگان کشوری 1402

مراحل ثبت نام به شرح زیر است:

وارد درگاه خدمات الکترونیکی صندوق بازنشستگی کشوری شوید.

شماره دفتر کل، شماره ملی و شماره حساب بانک صادرات خود را وارد نمایید.

کد امنیتی را وارد کنید.

پس از ثبت نام، درخواست شما تایید می شود و در صورت واجد شرایط بودن، مبلغ وام به حساب شما واریز می شود.

پایان/*

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=220864

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.