افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 21 October , 2024
0

ثبت نام خودروهای وارداتی از چهارشنبه 11 آبان آغاز می شود + قیمت خودرو – خبرگزاری به علاوه اخبار ایران و جهان.

  • کد خبر : 404304
ثبت نام خودروهای وارداتی از چهارشنبه 11 آبان آغاز می شود + قیمت خودرو – خبرگزاری به علاوه اخبار ایران و جهان.

به گزارش خبرنگار مهر ، بر اساس ابلاغیه جدید سامانه یکپارچه خودروهای وارداتی، کلیه واجدین شرایط ماده 4 آیین نامه بازار خودروهای سواری (مصوب پانصد و چهل و سومین جلسه شورای رقابت) می توانند از روز چهارشنبه مورخ 02/08/1303 شروع به کار کنند. ساعت 23:59 روز دوشنبه 07/08/07 ثبت نام خود را تکمیل کرده و […]

به گزارش خبرنگار مهر ، بر اساس ابلاغیه جدید سامانه یکپارچه خودروهای وارداتی، کلیه واجدین شرایط ماده 4 آیین نامه بازار خودروهای سواری (مصوب پانصد و چهل و سومین جلسه شورای رقابت) می توانند از روز چهارشنبه مورخ 02/08/1303 شروع به کار کنند. ساعت 23:59 روز دوشنبه 07/08/07 ثبت نام خود را تکمیل کرده و پنج اولویت را از سبد محصولات اعلام شده انتخاب کنید.

متقاضیان باید یکی از حساب های خود را از روز سه شنبه مورخ 24/07/1403 لغایت ساعت 12 روز شنبه مورخ 05/08/1303 فقط در شعب بانک های واجد شرایط اعلام شده در سامانه با نام خودرو وارداتی و مبلغ پنج میلیارد ریال مسدود کنند.

الف- خودروهای با قیمت ثابت در مبادی ورودی:

قیمتی که در جدول شماره 1 درج شده است قیمت نهایی در مبادی ورودی است که هزینه ها و هزینه های قانونی پس از ارسال از قبیل: بیمه شخص ثالث، مالیات بر ارزش افزوده، هزینه شماره گذاری، اسقاط خودروهای فرسوده، کرایه حمل، به آن اضافه می شود. و غیره قیمت های قبلی

ثبت نام خودروهای وارداتی از روز چهارشنبه 11 آبان ماه آغاز می شود

تبصره 1- قیمت مندرج در جدول شماره 2 قیمت محاسبه شده در مبادی ورودی و قیمت نهایی خودروهای مذکور طبق مصوبات شورای رقابت و پس از ارائه کلیه اسناد و مدارک مثبته می باشد. بر اساس آخرین قوانین قیمت ها تایید شده توسط هیئت تعیین و تثبیت. قیمت هاتوسط سازمان حمایت از مصرف کننده و تولید کننده محاسبه و متعاقباً در سیستم بارگذاری می شود.

بدیهی است در هنگام صدور فاکتور نهایی هزینه ها و هزینه های قانونی پس از ارسال به قیمت های قطعی و مصوب از قبیل مالیات بر ارزش افزوده، بیمه، اسقاط خودروهای فرسوده، باربری و … اضافه می شود.

تبصره 2- قراردادهای خرید و فروش باید صرفاً بر اساس آیین نامه اجرایی قانون حمایت از مصرف کننده خودرو منعقد شود. به این معنا و در تمامی روش های فروش و پیش فروش توسط شرکت ها برای واردکننده، مفاد مندرج در جدول ماده 4 آیین نامه اجرایی فوق الذکر و اصلاح آن ملاک عمل خواهد بود.

تبصره 3- آن دسته از ثبت نام کنندگان خودروهای وارداتی که در مراحل قبلی خودرو انتخاب کرده اند و گزینه ارسال به سازنده یا رزرو را در پورتال خود مشاهده می کنند، در این مرحله امکان انتخاب خودرو را نخواهند داشت.

تبصره 4- اطلاعات کلیه متقاضیان مرتبط با این طرح مطابق ماده 19 آیین نامه اجرایی ماده 14 الحاقیه قانون مبارزه. پولشویی و طرح مالیاتی در تعطیلات سرمایه در اختیار نهادهای ذیربط قرار می گیرد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=404304

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.