افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 26 October , 2024
2

ثبت سهام «سجام» از مرز 46 میلیون نفر گذشت

  • کد خبر : 242020
ثبت سهام «سجام» از مرز 46 میلیون نفر گذشت

به گزارش بازار، از ابتدای سال تا 9 فروردین ماه جاری 90 هزار و 600 نفر در سامانه سجام ثبت نام کردند که تعداد اعضای حاضر در این سامانه سراسری به 46 میلیون و 15 هزار نفر رسید. سامانه کامل اطلاعات مشتریان با نام اختصاری «سجام» در تاریخ 8 فروردین 1396 در قالب یازدهمین نمایشگاه […]

به گزارش بازار، از ابتدای سال تا 9 فروردین ماه جاری 90 هزار و 600 نفر در سامانه سجام ثبت نام کردند که تعداد اعضای حاضر در این سامانه سراسری به 46 میلیون و 15 هزار نفر رسید.

سامانه کامل اطلاعات مشتریان با نام اختصاری «سجام» در تاریخ 8 فروردین 1396 در قالب یازدهمین نمایشگاه بورس، بانک و بیمه ارائه شد. هدف از راه اندازی این سامانه شناسایی مشتریان برای ورود به باشگاه بزرگ بازار سرمایه ایران بوده است که تمامی فعالان این بازار اعم از “سرمایه گذاران، مشتریان و مدیران موسسات” یک بار اطلاعات خود را در این سامانه یکجا ثبت می کنند برای همه. ، و پس از احراز هویت حضوری یا چهره به چهره، ممکن است از خدمات الکترونیکی مختلف پورتال یکپارچه طرف ذینفع استفاده کند.

دریافت کد معاملاتی ورود به بازار سرمایه، دریافت سود جاری، سنوات و …. اقدامات عدالتخواهانهامکان ورود به درگاه ذینفعان بازار سرمایه و استفاده از خدمات آن از جمله خدمات مراقبت الکترونیکی، پیگیری سهام متوفیان، حضور الکترونیکی در جلسات، مشارکت در اشتراک الکترونیکی حق تقدم، مشاهده و گزارش دارایی ها، گزارش دهی. سود پرداختی و دریافت اوراق سهام از مهمترین مزیت های ثبت نام در سامانه سجام.

سهامداران می توانند با مراجعه به سایت www.Sejam.ir نسبت به ثبت نام و احراز هویت الکترونیکی سجام اقدام کنند.

بر اساس آخرین آمار سپرده های مرکزی در زمستان 1402 تعداد 795 هزار نفر در سامانه سجام ثبت نام کردند که در مقایسه با پاییز سال گذشته شاهد افزایش 95 درصدی ثبت نام کنندگان هستیم.

در مجموع 2 میلیون و 458 هزار نفر در سال گذشته در سامانه سجام ثبت نام کردند تا بتوانند از خدمات مختلف سپرده گذاری مرکزی استفاده کنند.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=242020

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.