افزونه پارسی دیت را نصب کنید Tuesday, 22 October , 2024
1

ثبت آنی وام بدون وثیقه و چک و سفته برای افراد از این زمان

  • کد خبر : 142169
ثبت آنی وام بدون وثیقه و چک و سفته برای افراد از این زمان

به گزارش سایت دیجی انترتینمنت: صاحبان مشاغل، زوج های جوان، کارآفرینان، جویندگان خانه و هرکسی که می خواهد تغییری در حرفه، زندگی و تحصیلات خود ایجاد کند. برای کمک به شما می توانید از وام بانکی فوری استفاده کنید. وام فوری به افرادی که نیاز فوری به پول نقد دارند کمک می کند. زیرا همیشه […]

به گزارش سایت دیجی انترتینمنت: صاحبان مشاغل، زوج های جوان، کارآفرینان، جویندگان خانه و هرکسی که می خواهد تغییری در حرفه، زندگی و تحصیلات خود ایجاد کند. برای کمک به شما می توانید از وام بانکی فوری استفاده کنید. وام فوری به افرادی که نیاز فوری به پول نقد دارند کمک می کند. زیرا همیشه کمبود نقدینگی برای مردم وجود دارد. بنابراین، نیاز به پول نقد برای انجام هر پروژه، مردم را به استفاده از وام های فوری و خدمات ارائه شده توسط بانک ها تشویق می کند.

سقف وام صندوق قرض الحسنه چند شعبه به هر مشتری یک میلیارد ریال افزایش یافت.

سقف وام ارائه شده به هر یک از مشتریان صندوق های چند شعبه قرض الحسنه از 500 میلیون ریال به یک میلیارد ریال افزایش یافت.

شرایط دریافت وام فوری 100 میلیونی در یک روز

وام قرض الحسنه / مزایای طرح تسهیلات نگین امید:

یک حساب آفلاین باز کنید

امکان اخذ وام تا سقف 3,000,000,000 ریال وجود دارد.

امکان اخذ وام با کارمزد 2% وجود دارد.

امکان دریافت وام شخصی بعد از یک ماه وجود دارد

امکان اخذ وام اعتباری تا سقف 300 درصد مبلغ سپرده وجود دارد.

امکان انتقال امتیاز وام

سادگی طراحی برای مشتریان

امکان مشاهده آفلاین امتیاز اعتباری مشتری در سامانه بانک امید

معایب وام فوری نگین امید بانک سپه:

1- پایین بودن ضرایب پرداخت تسهیلات نسبت به رویای سرمایه در مقایسه با سیستم های مشابه سایر بانک ها.

2- امکان انتقال امتیاز وام فقط به اعضای اول خانواده

3- مشکلات نرم افزاری در اپلیکیشن بانک امید

در مقایسه این دو طرح تامین مالی، طرح نگین امید بانک سپه برنده برتر است. دلیل این امر پایین بودن کارمزد راه اندازی 2 درصدی نسبت به کارمزد 4 درصدی طرح سپه بانک صادرات و همچنین حداکثر مدت بازپرداخت اقساط بانک سپه 60 ماهه نسبت به حداکثر بازپرداخت 36 ماهه بانک صادرات است. .

طبیعتاً باید توجه داشت که پرداخت وام های تا سقف یک میلیارد تومان در قالب برنامه صادرات بانک سپاس سپهر برتری غیرقابل انکاری را نسبت به حداکثر وام 300 میلیون تومانی بانک سپهر نشان می دهد.

لذا افرادی که توانایی پرداخت اقساط کلان وام بانک صادرات را در 12 قسط دارند از این طرح استفاده کنند.

وام فوری 200 میلیون توکن از بانک کارآفرین با اقساط 7 میلیون

این بانک برای رفع کمبود نقدینگی تمامی مشتریان فعلی و جدید خود، طرح تسهیلاتی به نام «آمیدآفرین» ایجاد کرده است. افراد می توانند با افتتاح و واریز حساب اعتباری ریالی برای دریافت این وام اقدام کنند.

اگر می خواهید تامین مالی امیدوار کننده ای دریافت کنید، باید حداقل سه ماه سپرده داشته باشید. ضمنا حداقل مبلغ سپرده برای افتتاح حساب و بهره مندی از مزایای طرح امیدآفرین 25 میلیون تومان و مبلغ سپرده مشتریان تا 5 میلیون تومان قابل افزایش است.

حداکثر مبلغ این تسهیلات 200 میلیون توکن است. این وام در قالب قرارداد مرابحه به متقاضیان واجد شرایط پرداخت می شود. حداکثر نرخ سود این وام 23 درصد و حداکثر مدت بازپرداخت 36 ماه است.

اگر فردی مشمول دریافت 200 میلیون تومان وام با نرخ سود و مدت بازپرداخت شود، مبلغ هر پرداخت 7 میلیون و 230 هزار و 479 تومان خواهد بود.

نکات مهمی که قبل از درخواست وام فوری باید بدانید

لازم به ذکر است که متقاضیان نباید بدهی معوقه یا چک نقدی داشته باشند. همچنین مبلغ سپرده تعیین کننده میزان تسهیلات اعطایی است. در صورتی که مبلغ سپرده 100 میلیون تومان باشد، حداکثر مبلغ وام به فرد تعلق می گیرد. علاوه بر این موارد، مشتری می تواند پس از دریافت وام و مدت انتظار مشخص شده، از سپرده خود استفاده و برداشت کند.

در صورتی که مشتری قبل از پایان مدت انتظار، تمام یا بخشی از سپرده خود را برداشت کند، فرصت دریافت امتیاز تسهیلات وعده داده شده را از دست خواهد داد.

300 میلیون تومان وام فوری از بانک سپه دریافت کرد

بانک سپه با عنایت به جایگاه اعتبار در اقتصاد کشور و لزوم ترویج فرهنگ اعتباری در سطح وسیع و تبلیغات موثر و ارائه خدمات به مردم، طرحی را با عنوان «نگین امید» ترسیم کرده است. بر اساس این طرح، افراد امکان درخواست وام 300 میلیون توکن را دارند.

تسهیلات 300 میلیون تومانی بانک سپه برای افرادی قابل درخواست است که در یکی از شعب قرض الحسنه سپرده گذاری کرده اند و سپرده آنها حداقل یک ماه و حداکثر 18 ماه غیرفعال بوده است. برای اخذ این تسهیلات، ظهرنویسی رسمی و اعتبار حرفه ای اعلام می شود. این تسهیلات کاملا رهن است و فقط بانک دو درصد کارمزد دریافت می کند. دوره بازپرداخت این خط منعطف است و بین 12 تا 60 ماه است.

بر اساس شرایط اعلام شده برای اخذ وام، مبلغ هر قسط 5 میلیون و 258 هزار و 328 توکن می باشد. سود کل تسهیلات 15 میلیون و 499 هزار و 681 تومان است. مبلغ وام و سود آن 315 میلیون و 699 هزار و 681 تومان است.

14. بانک سپه اردیبهشت 98 سال پیش با سرمایه تقریبی 388000 تومان فعالیت خود را آغاز کرد. این گروه مالی و اقتصادی فعال در کشور خدمات مرتبط با گشایش انواع سپرده، انتقال ارز، گشایش اعتبار اسنادی، ابلاغ و تایید وام، صدور ضمانت نامه ارزی و سایر خدمات مجاز پولی و بانکی را به مشتریان خود ارائه می کند. . . عملیات . . Banco Sepe همچنین با ارائه خدمات بین المللی به مشتریان مقیم خارج از کشور جذاب است.

منبع: بانک مرکزی / اقتصاد آنلاین

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=142169

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.