افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 21 October , 2024
3

ثابتی جوان و خام است/ خط کشی در مجلس یعنی چه؟ / بازیکنان بازی کردند!

  • کد خبر : 333409
ثابتی جوان و خام است/ خط کشی در مجلس یعنی چه؟ / بازیکنان بازی کردند!

آفتاب نیوز: دیروز سومین جلسه بررسی صلاحیت ها، سوابق و برنامه های وزرای پیشنهادی دولت چهاردهم برگزار شد و عباس عراقچی به عنوان کاندیدای تصدی وزارت امور خارجه در مجلس حاضر شد و نمایندگان موافق و مخالف برنامه های شما را اعلام کردند. امیرحسین ثابتی که جزو نمایندگان مخالف برنامه های عراقچی بود با انتقاد […]

آفتاب نیوز:

دیروز سومین جلسه بررسی صلاحیت ها، سوابق و برنامه های وزرای پیشنهادی دولت چهاردهم برگزار شد و عباس عراقچی به عنوان کاندیدای تصدی وزارت امور خارجه در مجلس حاضر شد و نمایندگان موافق و مخالف برنامه های شما را اعلام کردند. امیرحسین ثابتی که جزو نمایندگان مخالف برنامه های عراقچی بود با انتقاد از برنامه های عراقچی جنجالی به پا کرد که واکنش های بسیاری را در پی داشت.

محمد مهاجری، فعال سیاسی اصولگرا در این باره به تابناک گفت: اساس تشکیل جبهه پایداری بر دروغ، نفاق و درگیری بود. با در نظر گرفتن این موضوع، از ضرب المثل هایی که چنین جبهه ای شکل گرفته است، نمی توان انتظار بیشتری داشت.

و افزود: اصرار با این جوان خام و ناپخته بازی کرده است و به زودی در عرصه سیاسی شاهد پایان انقضای او خواهیم بود. من نگران او هستم و امیدوارم اطرافیانش برای اطلاع او اقدام کنند.

مهاجری در خصوص انتقادات این نماینده مجلس از عراقچی در موضوع برجام، تصریح کرد: از آقای اسلامی رئیس سازمان انرژی اتمی تعجب می کنم که چرا با وجود آگاهی این موضوع را شفاف سازی نمی کنند.

این فعال اصولگرا گفت: وقت آن است که از سایه بیرون بیاییم و مسائل را برای مردم روشن کنیم. چرا که با سکوت در قبال این مسائل به ادامه جریان دروغ ها دامن می زنیم.

مهاجری در پاسخ به اظهارنظرهای همیشگی مبنی بر اینکه «باید به عراقچی رای بدهید، چون یکی به شما گفته رای بدهید»، گفت: خط کشی یعنی چه؟ تنوری های زیادی بودند که در دهه 70 این رویه را داشتند و به مرور زمان برانداز و اپوزیسیون شدند.

به نظر می رسد یکی از عوامل سخنرانی احساسی مداوم در مجلس مربوط به اولین حضور جدی وی در مجلس باشد. صرف نظر از این موضوع، گفتن اینکه «یک نفر» گفته به عراقچی رای داده است، به وضوح به رهبر معظم انقلاب اشاره دارد.

هر چند که طرح چنین بیانیه مبهمی منطقی نیست. زیرا بر همگان واضح است که پیشنهاد انتخاب برخی وزرا مانند وزارت اطلاعات با مشورت رهبر معظم انقلاب صورت می گیرد. با این ماجرا یعنی استقلال رای محلی شورای اسلامی زیر سوال رفته است؟ کدام سابقه تاریخی چنین بیانیه ای را به ذهن متبادر می کند؟

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=333409

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.