افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 26 October , 2024
3

تیگو 8 پرو e+ در تبریز و اهواز

  • کد خبر : 173667
تیگو 8 پرو e+ در تبریز و اهواز

به گزارش بازار، معضل آلودگی هوا دیگر مختص تهران نیست و زنگ خطر زمانی به صدا درآمده که آلودگی انبوه به شهرهای بزرگ کشور و مرکز استان ها رسیده و دغدغه مردم شده است. کارشناسان و مسئولان استفاده بی رویه از خودروهای بنزینی و همچنین بنزین بی کیفیت به مهم ترین عامل بحران زیست محیطی […]

به گزارش بازار، معضل آلودگی هوا دیگر مختص تهران نیست و زنگ خطر زمانی به صدا درآمده که آلودگی انبوه به شهرهای بزرگ کشور و مرکز استان ها رسیده و دغدغه مردم شده است. کارشناسان و مسئولان استفاده بی رویه از خودروهای بنزینی و همچنین بنزین بی کیفیت به مهم ترین عامل بحران زیست محیطی تبدیل شده است و برند فونیکس به عنوان پرچمدار نوآوری در صنعت خودروسازی ایران، اولین پلاگین مونتاژ شده را روانه بازار و عرضه کرد. در هیبرید خودروی کشور، تیگو 8 پرو e+)، اولین گام را به سوی آینده ای پاک برداشته است.

این خودروی لوکس و دوستدار محیط زیست پس از گذراندن مرحله ارائه و تحویل، هم اکنون در خیابان های سراسر کشور به نمایش درآمده و برای نشان دادن هر چه بیشتر توانمندی ها و قابلیت های پیشرفته خود راهی نمایشگاه تبریز خواهد شد. 15 تا 12 آذر 1402 و اهواز (14 تا 14) 27 دی ماه 1402) و در نمایشگاه خودرویی که در این دو شهر بزرگ برگزار می شود در معرض دید علاقه مندان خودروهای لوکس و دوستداران محیط زیست قرار خواهد گرفت.

  • در محدوده هوای پاک رانندگی کنید

در این نمایشگاه ها، علاقه مندان یاد می گیرند که چگونه خودرو را با برق خانگی و ایستگاه های شارژ سریع شارژ کنند و مزایای رانندگی و آرامش خاطر نشستن پشت فرمان یک خودروی پلاگین هیبریدی و استفاده از خودروهای برقی را تجربه خواهند کرد. انرژی.

تیگو 8 پرو e+ که از چند ماه پیش وارد بازار ایران شد و روز به روز بر علاقه مندان آن افزوده می شود، این امکان را به راننده می دهد که در هنگام بازگشت به منزل با استفاده از جعبه دیواری (ارائه شده توسط هوم سرویس) خودرو را شارژ کند. دستگاه به صورت رایگان در محل مورد نظر خریداران نصب می شود) این خودرو را در مدت 3 تا 4 ساعت شارژ کنید و سواری تمیز و بدون آلودگی کربنی و صدا را تجربه کنید.

Tigo 8 Pro e+ به عنوان پرچمدار خودروهای اکولوژیکی که از موتور برقی – بنزینی در حالت ترکیبی استفاده می کنند، در هر 100 کیلومتر 1.5 لیتر مصرف می کند و در صورت پر بودن باک بنزین و باتری، ظرفیت 950 کیلومتر را دارد و قدرت و انرژی را با هم ترکیب می کند. صرفه جویی خواسته های طرفداران هر دو بعد را برآورده می کند.

اگر راننده فقط از ظرفیت بنزین تیگو 8 پرو e+ استفاده کند، 6.5 لیتر بنزین در هر صد کیلومتر مصرف می کند که طبق استانداردهای فعلی یک SUV کم مصرف به حساب می آید.

  • آلودگی کمتر، صرفه جویی بیشتر در انرژی

وجود باک بنزین 60 لیتری همراه با باتری 19.27 کیلووات ساعتی به دلیل عدم نیاز به توقف در سفرهای داخل شهر و خارج از آن و به لطف سیستم خود شارژ و استفاده از سیستم پیشرفته هیبریدی و DHT گیربکس، قابلیت شارژ باتری لیتیومی را با تغذیه از منبع بنزین این خودرو در حین حرکت یا توقف شارژ می کند، علاوه بر آن انرژی اصطکاک را به انرژی الکتریکی در هنگام ترمز تبدیل می کند و راندمان بهتری نسبت به کاهش تولید دی اکسید کربن دارد. ، کاهش سر و صدای موتور. افزایش شتاب، کاهش استهلاک خودرو و در نهایت بهبود: عملکرد راننده در حین رانندگی و پاسخگویی خودرو از نظر ایمنی بیشتر می شود.

موتور 1.5 لیتری توربوشارژ و وجود دو موتور الکتریکی نصب شده در محورهای جلو و عقب در ترکیب با موتور بنزینی، 326 اسب بخار قدرت و 510 نیوتن متر گشتاور تولید می کند و شتاب 0 تا 100 معادل 7.6 ثانیه در نظر گرفته شده است. این یک ماشین ایده آل برای دوستداران سرعت، قدرت و کارایی است.

  • ضمانت 7 ساله باتری ماشین و لیتیوم.

کیفیت بالای تیگو 8 پرو e+ (E+) و باتری لیتیومی این خودرو به حدی است که برند فونیکس این خودرو را 200 هزار کیلومتر یا 7 سال گارانتی می کند و در صورت بروز مشکل پاسخگو خواهد بود.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=173667

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.