افزونه پارسی دیت را نصب کنید Wednesday, 23 October , 2024
5

تیپ و استایل جدید رضا گلزار بعد عروسی اش دل همه رو لرزوند!

  • کد خبر : 95637
تیپ و استایل جدید رضا گلزار بعد عروسی اش دل همه رو لرزوند!

محمدرضا گلزار / عکس محمدرضا گلزار /طلاق محمدرضا گلزار / همسر محمدرضا گلزار / محمدرضا گلزار بیوگرافی محمدرضا گلزار بازیگر، مجری، خواننده و آهنگساز کشورمان متولد 1 فروردین 1356 در تهران است. او در برنامه برنده باش نام کامل فامیلی خود را گلزار آذری ذکر کرد و عنوان نمود که با افتخار تُرک می باشد. […]

محمدرضا گلزار / عکس محمدرضا گلزار /طلاق محمدرضا گلزار / همسر محمدرضا گلزار / محمدرضا گلزار بیوگرافی

محمدرضا گلزار بازیگر، مجری، خواننده و آهنگساز کشورمان متولد 1 فروردین 1356 در تهران است. او در برنامه برنده باش نام کامل فامیلی خود را گلزار آذری ذکر کرد و عنوان نمود که با افتخار تُرک می باشد.

او به تازگی استوری جدیدی را در اینستاگرام منتشر کرده است.

خیرا عسی از گلزار در کنار زن دیگری در فضی مجازی منتشر شد که گفته می شود نامزد جدید آقای بازیگر است ، این در حالی است که همچنان چندی از ازدواج او با آیسان آقاخانی نمی گذرد و حاشیه های جدایی نیز گریبان این بازیگر را گرفته است اما همچنان واکنشی به آن نشان نداده است.

این عکس پرحاشیه ، جنجال بسیاری را در فضای مجازی ایجاد کرد اما واقعیت دیگری نیز می تواند داشته باشد. با کمی دقت در آن متوجه می شوید که سر رضا گلزار روی بدن فرد دیگری ویرایش شده است و همین موضوع باعث شد تا بسیاری از افراد بر خبر جدایی او صحه بگزارند و ازدواج او را نیز باور کنند.اما این خبر صحت ندارد!

محمدرضا گلزار

محمدرضا گلزار و آیسان طلاق گرفتند؟

یکی از اخباری که این روزها بر سر زبان افتاده است ازدواج محمدرضا گلزار است. فیلمی از محمدرضا گلزار در کنار خانمی جوان با لباس سفید منتشر و به سرعت وایرال شد که خبر از عقد این هنرمند می داد. تا خود محمدرضا گلزار با انتشار کلیپی  از عقد خود خبر ازدواجش با آیسان آقاخانی داد. تمام شایعات ازدواج با انتشار فیلم عروسی آقای بازیگر به حقیقت پیوست و پس از آن نیز فیلم های سفر به دبی به عنوان ماه عسل این 2 زوج در فضای مجازی منتشر شد.

اخیرا نیز امین فردین در استوری اینستاگرامی خود ادعا کرد که گلزار و آیسان آقاخانی هنوز یک سال از ازدواجشان نگذشته که در حال جدا شدند هستند. این حرف بسیاری از مردم را شوکه کرده است . ناگفته نماند که واکنش خاصی نیز از طرف آقای بازیگر نسبت به این ماجرا منتشر نشده است.

گلزار و آیسان

 

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=95637

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.