افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 20 September , 2024
3

تیپ سینما سیندرلا و برادرش در عروسی محمدرضا گلزار; برادر الناز قبلا ازدواج کرده است

  • کد خبر : 23099
تیپ سینما سیندرلا و برادرش در عروسی محمدرضا گلزار;  برادر الناز قبلا ازدواج کرده است

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانوز الناز شاکردوست متولد 16 تیر 1363 در تهران بازیگر سینما و تلویزیون است. او فارغ التحصیل کارشناسی تئاتر و طراحی صحنه از دانشگاه آزاد تهران و فوق لیسانس از دانشگاه لندن در انگلستان است. شاید برایتان جالب باشد که بدانید الناز شاکردوست به عنوان فرزند […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:

به

شایانوز الناز شاکردوست متولد 16 تیر 1363 در تهران بازیگر سینما و تلویزیون است. او فارغ التحصیل کارشناسی تئاتر و طراحی صحنه از دانشگاه آزاد تهران و فوق لیسانس از دانشگاه لندن در انگلستان است. شاید برایتان جالب باشد که بدانید الناز شاکردوست به عنوان فرزند دوم خانواده به دنیا آمد و یک برادر بزرگتر به نام علی و یک خواهر کوچکتر به نام علیکا دارد. یکی از نکات این بازیگر جوان حضور در کنار برادر و خواهرش در مراسم یا جشنواره های هنری است. بنابراین با جستجوی کلمه برادر الناز شاکردوست می توانید این تصاویر را در هر فضایی در اینترنت مشاهده کنید. حالا همانطور که توضیح دادیم خیلی کم پیش می آید که الناز شاکردوست به تنهایی در یک مراسم حاضر شود. پس می توان گفت حضور او در کنار برادرش در مراسم عقد محمدرضا گلزار اصلا اتفاق عجیبی نخواهد بود. البته بد نیست بدانید علاوه بر این، علی و الناز هر دو با هم دوست هستند و با این نسل جدید سینمای ایران رابطه خانوادگی دارند.

جالب است بدانید الناز شاکردوست یکی از بازیگران مجرد کشورمان است و تاکنون هیچ اطلاعاتی از ازدواج و همسرش منتشر نشده است. در ادامه این مطلب با دو تا از جدیدترین تیپ های مجلسی و باکلاس از اناز شاکر دوست و برادرش همراه باشید.

استایل الناز در عروسی گلزار

استایل شیک الناز شاکر دوست و برادرش در مراسم عقد گلزار

قبل از هر چیز خوب است بدانید استایل شیک نوعی از استایل مد است که در آن زیبا و ساده به نظر می رسید. هر لباس یا مدی که فانتزی به نظر می رسد را می توان ظاهری فانتزی در نظر گرفت. فراموش نکنید که هر چیزی که ساده و شیک باشد اما جزئیات کمی داشته باشد، شیک محسوب می شود. از طرف دیگر، هر چیزی که بیش از حد جسورانه و پر از جزئیات باشد، ظریف در نظر گرفته نمی شود. پس با نگاهی گذرا به استایل برادر الناز و خودش می توان گفت که هر دوی آنها برای انتخاب لباس هایشان در مراسم عقد محمدرضا گلزار از این سبک استفاده کرده اند.

استایل الناز در عروسی گلزار

استایل الناز در عروسی گلزار

با استایل شخصی علی شاکر دوست آشنا شوید

در کل اگر بخواهیم از استایل شخصی علی شاکردوست صحبت کنیم، باید بگویم که او برخلاف خواهرش که بیشتر اوقات لباس های شیک یا کلاسیک می پوشد، کژوال است. البته فراموش کنید که بسیاری از اوقات برای شرکت در برخی مهمانی ها یا جلسات، پوشیدن لباس های راحت ضروری است. یکی از دلایل انتخاب این استایل به عنوان یک استایل شخصی به خصوص در سمت آقایان این است که این استایل سادگی خاصی دارد و باعث می شود فرد هنگام پوشیدن این استایل احساس آرامش کند.

استایل الناز در عروسی گلزار

استایل الناز در عروسی گلزار

سبک شخصی سیندلاری سینمای ایران در انتخاب لباس

الناز شاکردوست برحلف برادر لباس راحتی معمولاً لباس کلاسیک می پوشد و برای انتخاب لباسش وقت می گذارد. لباس غیر رسمی لباسی است که رسمی نیست. این لباس ها از جمله لباس های راحت و زیبایی هستند که در مجالس و مراسم غیر رسمی مورد استفاده قرار می گیرند. اما جالب است بدانید که لباس کلاسیک یا شیک کاملا برعکس است و برای مجالس رسمی استفاده می شود. همانطور که در تصاویر زیر مشاهده می کنید، الناز شاکر دوست در اکثر تیپ های خود جسورانه لباس کلاسیک به تن می کند.

استایل الناز در عروسی گلزار

استایل الناز در عروسی گلزار

کاربران شایانوز، چه نکات دیگری در تیپ و استایل الناز شاکر دوست از نظر شما قابل توجه است؟ نظرات و پیشنهادات خود را با ما در میان بگذارید.

اگر دوست دارید مانند یک بازیگر لباس بپوشید و خوش تیپ باشید، صفحه استایل سلبریتی ما را دنبال کنید.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=23099

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.