افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 26 October , 2024
4

تیم «محمدرضا گلزار» همه را شگفت زده کرد

  • کد خبر : 112875
تیم «محمدرضا گلزار» همه را شگفت زده کرد

محمدرضا گلزار بازیگر و سوپراستار محبوب ایرانی در اینستاگرامش عکس جالبی از خود به سبک کودکانه منتشر کرد که تعجب کاربران را برانگیخت. واکنش منوچهر هادی به انتقاد محمدرضا گلزار اظهارنظر اخیر محدرضا گلزار درباره دلایل شکست سریال تلویزیونی «گیسو» با واکنش این کارگردان همراه شد. محمدرضا گلزار در گفت و گو با یکی از […]

محمدرضا گلزار بازیگر و سوپراستار محبوب ایرانی در اینستاگرامش عکس جالبی از خود به سبک کودکانه منتشر کرد که تعجب کاربران را برانگیخت.

واکنش منوچهر هادی به انتقاد محمدرضا گلزار

اظهارنظر اخیر محدرضا گلزار درباره دلایل شکست سریال تلویزیونی «گیسو» با واکنش این کارگردان همراه شد.

محمدرضا گلزار در گفت و گو با یکی از شبکه های مجازی، «ضعف فیلمنامه و نداشتن متن کامل» و «بی انگیزگی دست اندرکاران پروژه» را از دلایل شکست «گیسو» عنوان کرد. نوشته منوچهر هادی. “.

وی در بخشی از سخنان خود گفت: «…وقتی برای پروژه ای اتفاقی می افتد، همه مقصریم، شاید ما هم مقصریم که اصرار نداریم فیلمنامه را از ابتدا بخوانیم و به آن اعتماد کنیم. پس من هم مسئولیت می پذیرم. از این شکست…”

حالا منوچهر هادی که این روزها سریال طنز «نیسان آبی» را برای شبکه نمایش خانگی کارگردانی می کند، در اینستاگرامش در پاسخ به محمدرضا گلزار نوشته است: «فقط خاطره خوب و دوستی و برادری شما را به یاد دارم حضورتان در جمع من. کار زندگی موثر و مفید بود مهم نیست که مرا نشناختی مهم این است که تو را بشناسم خوش قلب و مهربان صد تار مو که با جان و دل ساختم فدای یک ریسمان مرگ، نه در کلمات بلکه در واقعیت درون من.

من از تک تک اعضای تیم به خصوص هومان کبیری تهیه کننده تشکر می کنم و شرمنده کسانی هستم که به هر دلیلی از گیسو ناراضی هستند. همه ایرادات مال من است و دلایل ناقص بودن گیسو همچنان باقی است. فقط می دانم که برای ادامه و تکمیل گیسو جنگیدم و شکست خوردم. چه کسی را مقصر بدانیم؟

مردم گیسو را دیدند و او را دنبال کردند و به حق شکایت می کنند که او کامل نیست. در این زمینه گفتن دردی را دوا نمی کند.»

سریال گیسو در ادامه عاشقانه با حضور بازیگرانی چون محمدرضا گلزار، ساره بیات، هانیه توسلی و حسین یاری ساخته شد. منوچهر هادی کارگردان «گیسو» تیرماه امسال از پایان اجباری این سریال و اخراجش از کارگردانی این پروژه خبر داد.

منبع: به اسمارتک نیوز

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=112875

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.