افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 20 September , 2024
1

تیم جدید سامان قدوس مشخص شد

  • کد خبر : 298708
تیم جدید سامان قدوس مشخص شد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ هافبک ایرانی که در فیفادی پیراهن تیم ملی را بر تن کرده بود و در دیدار مقابل ازبکستان عملکرد خوبی داشت، اکنون در حال آماده سازی قدم بعدی خود به لیگ برتر انگلیس است. به گزارش سه قدوس ورزشی که از سال 2020 مدت نسبتا زیادی را در برنتفورد سپری کرد، […]

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ هافبک ایرانی که در فیفادی پیراهن تیم ملی را بر تن کرده بود و در دیدار مقابل ازبکستان عملکرد خوبی داشت، اکنون در حال آماده سازی قدم بعدی خود به لیگ برتر انگلیس است.

به گزارش سه قدوس ورزشی که از سال 2020 مدت نسبتا زیادی را در برنتفورد سپری کرد، طبق اطلاعات دریافتی خبرنگار ما اکنون در آستانه عقد قرارداد با ساوتهمپتون است.

بر اساس این خبر، سامان تمام توافقات لازم را با این باشگاه انجام داده و احتمالا به زودی قراردادی را امضا خواهد کرد که او را برای فصل آینده در تیم فوتبال جنوب انگلیس قرار می دهد.

سامان قدوس سابقه چهار فصل حضور در لیگ انگلیس را دارد و حالا با تیم دوم لیگ برتر فوتبال اروپا بازی خواهد کرد.

نکته جالب اینجاست که ساوتهمپتون چند روز پیش با شکست لیدز یونایتد در پلی آف قهرمانی و بازگشت به لیگ برتر جواز حضور در سطح اول فوتبال انگلیس را به دست آورد تا سامان قدوس به کار خود در جزیره ادامه دهد.

این در حالی است که قدیس ها قبلاً با آدام لالانا، وینگر سابق لیورپول به توافق رسیده اند و او را جذب کرده اند و قدیس ها احتمالاً دومین خرید تابستانی این تیم برای نقل و انتقالات خواهند بود.

ساوتهمپتون که پس از یک فصل طولانی و دشوار در چمپیونشیپ به اوج بازگشته است، با جذب ستاره ایرانی برنتفورد که فرصت کافی برای بازی در این تیم نداشت، تعداد بازیکنان خارجی در فهرست خود را به 13 رساند. اما برخی از آنها احتمالا خواهند بود.

مدیریت این تیم بر عهده راسل مارتین 38 ساله است که سابقه مربیگری در سوانسی را دارد و حالا به یکی از جوان ترین سرمربیان لیگ برتر انگلیس تبدیل خواهد شد.

257 251

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=298708

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.