افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 19 September , 2024
2

تیم امنیت ملی آمریکا: نمی دانیم ایران چه زمانی به اسرائیل حمله کرد

  • کد خبر : 316478

دو مقام آمریکایی در مصاحبه با «رویترز» اعلام کردند که تیم امنیت ملی دولت آمریکا به جو بایدن رئیس جمهور و معاون رئیس جمهور کامالا هریس گزارش دادند که “هنوز مشخص نیست که ایران چه زمانی به اسرائیل حمله خواهد کرد و دامنه و شدت این حمله چقدر خواهد بود.” اوایل دونالد ترامپ رئیس جمهور […]

دو مقام آمریکایی در مصاحبه با «رویترز» اعلام کردند که تیم امنیت ملی دولت آمریکا به جو بایدن رئیس جمهور و معاون رئیس جمهور کامالا هریس گزارش دادند که “هنوز مشخص نیست که ایران چه زمانی به اسرائیل حمله خواهد کرد و دامنه و شدت این حمله چقدر خواهد بود.”

اوایل دونالد ترامپ رئیس جمهور سابق آمریکا در سخنرانی در مورد تاریخ حمله ایران در پاسخ به ترور اسماعیل هنیه وی به فلسطین اشغالی اشاره کرد.

پایگاه خبری الجزیره دوشنبه شب گزارش داد که ترامپ در یک مصاحبه آنلاین مدعی شده است که شنیده است «امشب (دوشنبه شب) ایران به اسرائیل حمله خواهد کرد».

و افزود: اگر من الان رئیس جمهور بودم هیچکس این جمله را نمی گفت. این نامزد جمهوری خواه ادامه داد که این اظهارات را از رسانه ها دریافت کرده ام و با وجود اینکه کاندیدای رسمی انتخابات ریاست جمهوری هستم، گزارش من از منابع خبری نیست.

پس از شگفتی سران جنایتکار رژیم صهیونیستی از حمله قطعی ایران به سرزمین های اشغالی پس از جنایت های این رژیم، وزارت دفاع آمریکا بیانیه جدیدی صادر کرد.

پایگاه خبری حدث عربستان سعودی گزارش داد که سخنگوی وزارت دفاع آمریکا (پنتاگون) دوشنبه شب در واکنش به گمانه زنی رسانه ها مبنی بر احتمال حمله قریب الوقوع ایران به اسرائیل اعلام کرد که هیچ حرکتی از سوی ایران که حاکی از حمله باشد دریافت نکرده ایم. در چند ساعت آینده

از سوی دیگر، متیو میلر، سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا روز دوشنبه به وقت محلی به آخرین رایزنی ها برای کاهش تنش در منطقه پس از ترور حمله صهیونیست ها به بیروت و تهران و شهادت فواد شکر، یکی از اعضای این گروه اشاره کرد. فرماندهان مقاومت لبنان و اسماعیل هنیه، رئیس دفتر سیاسی حماس و اقدام ایران و حزب الله در واکنش به تل آویو گفت: واشنگتن اوضاع منطقه غرب آسیا را زیر نظر دارد و دامنه تنش را افزایش نخواهد داد. به نفع هر یک از طرفین

اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی حماس صبح روز چهارشنبه ۱۹ مرداد هنگام ورود به تهران برای شرکت در مراسم تحلیف ریاست جمهوری به شهادت رسید.

روابط عمومی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران در اطلاعیه ای بامداد چهارشنبه (31 تیر 1393 برابر با 10 مرداد 1403) اعلام کرد: با تسلیت به ملت قهرمان فلسطین و ملت اسلامی پیشاپیش رزمندگان جبهه مقاومت و سرافرازان. ملت ایران محل سکونت آقای دکتر اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی مقاومت اسلامی حماس در تهران مورد حمله قرار گرفت و در نتیجه این حادثه وی به همراه یکی از محافظانش کشته شدند.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=316478

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.