افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 24 October , 2024
3

تیمسار فرجا: بازداشت روز چهارشنبه تا پایان تعطیلات آزاد نمی شود

  • کد خبر : 228815
تیمسار فرجا: بازداشت روز چهارشنبه تا پایان تعطیلات آزاد نمی شود

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir): ایسنا: فرمانده فراجا با اشاره به تمهیدات پلیس برای چرانباشوری، اعلام کرد افرادی که امشب مزاحم دیگران می شوند، دستگیر و تا پایان تعطیلات نوروزی آزاد نخواهند شد. سردار احمدرضا رادان در حاشیه ارائه طرح دستبند الکترونیکی که پیش از ظهر امروز در ستاد پلیس آگاهی تهران بزرگ برگزار شد، […]

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir):

ایسنا: فرمانده فراجا با اشاره به تمهیدات پلیس برای چرانباشوری، اعلام کرد افرادی که امشب مزاحم دیگران می شوند، دستگیر و تا پایان تعطیلات نوروزی آزاد نخواهند شد.

سردار احمدرضا رادان در حاشیه ارائه طرح دستبند الکترونیکی که پیش از ظهر امروز در ستاد پلیس آگاهی تهران بزرگ برگزار شد، درباره تهدیدات پلیس چهارشنبه چهاربانسوری گفت: به نظر ما چهارشنبه آخر سال یک موضوع اجتماعی است و اصلاً یک بحث انتظامی نیست، بنابراین در مرحله اول نهادهای فرهنگی و اجتماعی باید به این موضوع توجه کنند. با این حال، هر موضوع اجتماعی دارای مزایا و معایب خاص خود است که باید دنبال شود.

وی با بیان اینکه شب چهارشنبه سالمندان و اعضای خانواده در کنار کوچک و فرزندان خود باشند، گفت: شب چهارشنبه در خیابان ها برگزار شود نه در جاده های اصلی تا مشکلی در رفت و آمد ایجاد نشود. . خط قرمز پلیس باعث شورش و بستن خیابان ها می شود و ما با این موارد برخورد خواهیم کرد. افرادی که در مراسم سوری روز چهارشنبه برای دیگران مزاحمت ایجاد کنند تا پایان تعطیلات دستگیر و بازداشت خواهند شد. ضمناً اگر خودروی این افراد توقیف شود، خودروی آنها نیز توقیف می شود.

رادان همچنین به تشریح جزئیات بیشتر نحوه استفاده از دستبندهای الکترونیکی پرداخت و گفت: این دستبندها تولید داخل است و فردی که از آن استفاده می کند باید دو سال از آن استفاده کند. علاوه بر این، این محدودیت‌ها قرار است برای افرادی که محکوم به سرقت یا بیشتر هستند، استفاده شود. با این تثبیت ها می توانید در یک لحظه مسیر و نمودار حرکت افراد را زیر نظر بگیرید.

فرمانده فراجا درباره احتمال باز شدن این غل و زنجیر نیز گفت: اگر فردی بخواهد آنها را بردارد، امکان نظارت در مرکز وجود دارد و با دستگاه قضایی هماهنگ شده است. اگر مردم این پیوندها را بشکنند مجازات خواهند شد.

وی با بیان اینکه این باندها کاملا ضد آب هستند، گفت: برنامه ریزی کرده ایم که تا اردیبهشت 5 هزار سارق با این باندهای الکترونیکی کنترل شوند. افرادی که در زندان هستند نیز مشمول این طرح هستند و با هماهنگی قوه قضائیه مقرر شد تا افراد مورد هدف این گروه قبل از آزادی از زندان به دستبند الکترونیکی مجهز شوند.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=228815

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.