افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 30 September , 2024
4

«تیلور سویفت» خواننده محبوب آمریکایی بالاخره میلیاردر شد!

  • کد خبر : 119177
«تیلور سویفت» خواننده محبوب آمریکایی بالاخره میلیاردر شد!

تیلور سویفت او نقطه عطف دیگری را در حرفه رو به رشد خود شکست. این ستاره جوان اخیراً میلیاردر شده است و همچنان قدرتمند است. دارایی خالص تیلور پس از موفقیت تور آمریکایی او، Eras، اکنون 1.1 میلیارد دلار است. با این حال، سرمایه تیلور سوئیفت هر روز افزایش می یابد. این تور هنوز به […]

تیلور سویفت او نقطه عطف دیگری را در حرفه رو به رشد خود شکست. این ستاره جوان اخیراً میلیاردر شده است و همچنان قدرتمند است.

دارایی خالص تیلور پس از موفقیت تور آمریکایی او، Eras، اکنون 1.1 میلیارد دلار است.

با این حال، سرمایه تیلور سوئیفت هر روز افزایش می یابد. این تور هنوز به پایان نرسیده است و فیلم تیلور سویفت به تازگی وارد سینماها شده است. در عین حال، با انتشار مجدد آلبوم سال 1989، این خواننده می تواند انتظار موفقیت بزرگ دیگری را نیز داشته باشد.

بر اساس تحلیل جدید بلومبرگ، دارایی خالص این خواننده به لطف موفقیت تور ایالات متحده آمریکا، 1.1 میلیارد دلار است. این نشریه گزارش داد که دارایی خالص تیلور از ترانه هایی که منتشر کرد حدود 400 میلیون دلار است.

370 میلیون دلار فروش بلیط و کالاهای تبلیغاتی. ارزش فعلی پنج ملک شخصی این خواننده نیز 110 میلیون دلار برآورد شده است.

تیلور سوئیفت تنها از اسپاتیفای و یوتیوب 120 میلیون دلار درآمد دارد. حق امتیاز فروش موسیقی او نیز به حدود 80 میلیون دلار می رسد.

هر حمایت، مشارکت و حرکت تجاری تیلور سوئیفت بخشی از یک برنامه پیچیده و دقیق است. کاری که تعداد کمی از ستاره های هالیوود توانسته اند انجام دهند.

طرفداران تیلور سویفت همچنان به سالن‌ها می‌روند تا فیلم این خواننده از تور موفق او را برای چندمین بار ببینند. این فیلم در 13 اکتبر در سینماهای بریتانیا، آمریکا و سراسر جهان اکران شد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=119177

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.