به گزارش رکنا، سرهنگ سید محمد یوسفی گفت: بامداد پنجم مهرماه امسال در پی گزارش خبری به مرکز فوریت های پلیسی 110، در مراسمی پنج پسر 13 و 14 ساله مورد اصابت گلوله قرار گرفتند. عروسی مجروح و به بیمارستان منتقل شدند، بررسی موضوع در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت. در تحقیقات و تحقیقات انجام شده توسط ماموران مشخص شد در حالی که یکی از میهمانان در حال بارگیری فشنگ در تفنگ ساچمه زنی بوده، ناگهان یکی از فشنگ ها از اسلحه خارج شده و باعث مجروح شدن چند نفر شده است.

فرمانده انتظامی لارستان تصریح کرد: ماموران بلافاصله اقدامات پلیسی خود را برای دستگیری متجاوز آغاز کردند و در کوتاه ترین زمان ممکن متهم را بازداشت و سلاحی را که وی با آن شلیک کرده بود کشف کردند. متهم در بازجویی ها به تیراندازی تصادفی اعتراف کرد و بلافاصله پرونده تشکیل و تحویل مرجع قضایی شد.

این افسر پلیس گفت: تیراندازی در مجالس عروسی یکی از آداب و رسوم اشتباهی است که اغلب باعث بروز حوادث تلخ و ناگواری مانند حادثه اخیر می شود. مبارزه قاطع پلیس با خرید، فروش و نگهداری اسلحه غیرمجاز است و از شهروندان تقاضا می شود در صورت آگاهی از این قبیل موارد مراتب را از طریق شماره 110 به پلیس اطلاع دهند تا با متخلفان برخورد قانونی شود.




  • هشدار/ به افغان ها کار و خانه اجاره ای ندهید! وگرنه تو مقصری!