افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 21 September , 2024
0

تکنو اسپارک 30 معرفی شد; دوربین 64 مگاپیکسلی و باتری 5000 میلی آمپر ساعتی

  • کد خبر : 370809
تکنو اسپارک 30 معرفی شد; دوربین 64 مگاپیکسلی و باتری 5000 میلی آمپر ساعتی

تکنو به تازگی گوشی جدید خود را با نام «تکنو اسپارک 30» معرفی کرده است. این گوشی که پیش از این اطلاعاتی از آن به بیرون درز کرده بود، اکنون به صورت رسمی معرفی شده است و به دلیل ویژگی های جذابش توجه کاربران را به خود جلب کرده است. برای بررسی مشخصات و ویژگی […]

تکنو به تازگی گوشی جدید خود را با نام «تکنو اسپارک 30» معرفی کرده است. این گوشی که پیش از این اطلاعاتی از آن به بیرون درز کرده بود، اکنون به صورت رسمی معرفی شده است و به دلیل ویژگی های جذابش توجه کاربران را به خود جلب کرده است. برای بررسی مشخصات و ویژگی های Techno Spark 30 با اسمارتک نیوز همراه باشید.

صفحه نمایش و طراحی

تکنو اسپارک 30 مجهز به نمایشگر 6.78 اینچی با وضوح فول اچ دی و نرخ رفرش 90 هرتز است که حداکثر روشنایی این نمایشگر 800 نیت است که استفاده از آن را در محیط های پرنور آسان می کند. یکی از ویژگی های جذاب نمایشگر این گوشی پشتیبانی از لمس با دست های مرطوب و روغنی است که باعث بهبود تجربه کاربری در شرایط مختلف می شود. دوربین سلفی 13 مگاپیکسلی نیز در یک سوراخ پانچ در مرکز بالای نمایشگر قرار گرفته است. جالب اینجاست که اسکنر اثر انگشت زیر نمایشگر تعبیه نشده است، بلکه در دکمه پاور کنار گوشی تعبیه شده است.

قابلیت دوربین و عکاسی.

در پشت بدنه، تکنو اسپارک 30 از یک جزیره مدور برای دوربین های خود استفاده می کند. دوربین اصلی این گوشی دارای سنسور 64 مگاپیکسلی Sony IMX682 است که انتظار می رود عملکرد خوبی در عکاسی داشته باشد. این سنسور با دقت بالایی که دارد می تواند عکس های با کیفیتی را در شرایط نوری مختلف ثبت کند و علاقه مندان به عکاسی را راضی کند.

مشخصات فنی

داخل بدنه این گوشی تراشه Helio G91 محصولات مدیاتک به همراه 8 گیگابایت رم قرار دارد. Techno Spark 30 در دو نسخه با حافظه داخلی 128 و 256 گیگابایتی عرضه می شود که فضای کافی برای ذخیره اطلاعات و فایل های کاربران را فراهم می کند. این گوشی با اندروید 14 عرضه خواهد شد، اما هنوز مشخص نیست که چند سال به روز رسانی نرم افزاری برای آن در نظر گرفته شده است.

از دیگر ویژگی های قابل توجه تکنو اسپارک 30 می توان به باتری بزرگ 5000 میلی آمپر ساعتی اشاره کرد که به دلیل ظرفیت بالای آن امکان استفاده طولانی مدت از گوشی را فراهم می کند. این باتری از شارژ سریع 18 واتی پشتیبانی می کند که به کاربر اجازه می دهد در مدت زمان کوتاهی گوشی را شارژ کند.

Techno Spark 30 همچنین دارای گواهی IP64 است که آن را در برابر گرد و غبار و پاشش آب مقاوم می کند. این گوشی از دو بلندگو با فناوری Dolby Atmos بهره می برد که تجربه صدایی جذاب و باکیفیت را در اختیار کاربران قرار می دهد و تماشای فیلم و بازی را بسیار لذت بخش می کند. علاوه بر این، پورت USB-C و قابلیت NFC از دیگر ویژگی های این گوشی است که برای محصولی در این رده قیمتی بسیار مناسب است.

گوشی تکنو اسپارک 30 در رنگ های سفید Orbit و مشکی Orbit موجود است. این رنگ ها طراحی زیبا و مدرنی به گوشی بخشیده و متناسب با سلیقه های مختلف است. با این حال هنوز اطلاعات دقیقی در مورد قیمت و زمان عرضه این گوشی در بازارهای جهانی منتشر نشده است، اما انتظار می رود به زودی جزئیات بیشتری اعلام شود.

در مجموع، Techno Spark 30 به دلیل ویژگی هایی مانند صفحه نمایش با کیفیت، دوربین قدرتمند، سخت افزار کافی و باتری با ظرفیت بالا می تواند به یکی از گزینه های محبوب در بازار گوشی های میان رده تبدیل شود.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=370809

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.