افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 18 October , 2024
2

تکمیل و افتتاح 263 پروژه روبنایی و زیربنایی شهرهای جدید.

  • کد خبر : 306709
تکمیل و افتتاح 263 پروژه روبنایی و زیربنایی شهرهای جدید.

بر اساس گزارش بازار وزارت راه و شهرسازی، شرکت عمران شهر جدید به عنوان یکی از شرکت های زیرمجموعه وزارت راه و شهرسازی بخش مهمی از عملکرد نهضت ملی مسکن را بر عهده دارد. بخش مسکن بخش این شرکت علاوه بر مشارکت در تولید مسکن و اجرای قانون جهش تولید مسکن در دولت سیزدهم، تلاش […]

بر اساس گزارش بازار وزارت راه و شهرسازی، شرکت عمران شهر جدید به عنوان یکی از شرکت های زیرمجموعه وزارت راه و شهرسازی بخش مهمی از عملکرد نهضت ملی مسکن را بر عهده دارد. بخش مسکن بخش این شرکت علاوه بر مشارکت در تولید مسکن و اجرای قانون جهش تولید مسکن در دولت سیزدهم، تلاش مضاعفی برای تکمیل پروژه‌های زیربنایی و ساخت شهرهای جدید در سراسر کشور مانند دوره‌های قبل داشته است.

یکی از محورهای شرکت عمران شهر جدید ایجاد شهرهایی است که از نظر فرهنگی و اجتماعی علاوه بر سیمای شهری، مکانی مناسب برای زندگی مردم با کیفیت باشند و این تردید که در سال های اخیر شهرهای جدید به وجود آمده است. تبدیل به خوابگاه نیروی کار کلانشهرها برای رد آنها شود. اکنون با تلاش این شرکت و وزارت راه و شهرسازی شهرهای جدید از حالت خوابگاهی خارج شده و به مکانی با ظاهر شهری برای سکونت ساکنان خود تبدیل شده است.

قرارداد ساخت 168 هزار واحد نهضت ملی در شهرهای جدید منعقد شد.

با این رویکرد و از اعلام شرکت عمران شهرهای جدید، آن شرکت در دولت سیزدهم مسئولیت اجرای نهضت ملی مسکن که شامل ساخت واحدهای مسکونی برای متقاضیان مسکن در شهرهای جدید است را بر عهده گرفت. در ساخت واحدهای مسکونی نهضت ملی تاکنون برای 168 هزار و 389 واحد قرارداد منعقد شده است و حدود 98 هزار واحد مسکونی جنبش ملی در قالب حمایتی نیز در مرحله فونداسیون، اجرا و تکمیل است.

علاوه بر این، شرکت عمران شهرهای جدید اعلام کرده است که حدود 50000 واحد مسکونی با سایر روش های جابجایی ملی در حال ساخت است. بخشی از واحدهای افتتاحیه نهضت ملی مسکن شهرهای جدید شامل افتتاح 4457 واحد مسکونی در شهرهای پرند و سهند است.

60346 خانه تکمیل و در شهرهای جدید تحویل داده شد.

شرکت عمران شهرهای جدید 60 هزار و 346 واحد مسکن مهر را در دولت سیزدهم در حوزه مسکن مهر که جزو تعهدات آن شرکت و وزارت راه و شهرسازی بود تکمیل و به متقاضیان واگذار کرد. این شرکت در حال تکمیل اطلاعات در بخش جوانان جمعیت است که توسط واحد توسعه مسکن شرکت عمران شهرهای جدید در حال انجام است.

بر اساس این گزارش، در دولت سیزدهم 5 هزار و 493 واحد در بخش واگذاری گروهی و انفرادی در شهرهای جدید تکمیل و تحویل متقاضیان شد. در حوزه وابستگی به گروه های ساختمانی نیز در این دولت 8956 واحد تکمیل و تحویل متقاضیان شده است.

تکمیل و افتتاح 263 پروژه به ارزش 3.8 میلیارد توکن

در حوزه زیربنایی و روبنایی 263 پروژه زیربنایی و روبنایی به ارزش 3.8 میلیارد تومان تکمیل و افتتاح شده است که از این تعداد 149 پروژه روبنایی و 114 پروژه زیربنایی است.

همچنین بر اساس اعلام شرکت عمران شهرهای جدید، 351 پروژه روبنایی و زیربنایی به ارزش 10.1 میلیارد تومان در شهرهای جدید فعال، در دست اجرا و در دست اجرا است که از این تعداد 173 پروژه به ارزش 3.1 میلیارد تومان روبنایی و 178 پروژه. همچنین زیرساخت هایی هستند که 6.5 میلیارد تومان ارزش دارند.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=306709

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.