افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 25 October , 2024
3

تکمیل ظرفیت آزمون انتخاب مربی در امور آموزشی برای افراد دارای معلولیت

  • کد خبر : 191097
تکمیل ظرفیت آزمون انتخاب مربی در امور آموزشی برای افراد دارای معلولیت

حمید طریفی حسینی رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی با اشاره به جذب 525 نفر از بین 1000 مربی در امور آموزشی معلولان با برگزاری آزمون گزینشی گفت: مرحله تکمیل ظرفیت این آزمون به صورت ” به زودی برای جذب رده های باقی مانده برگزار می شود. طرفی حسینی افزود: استخدام نیروی توانبخشی یکی از […]

حمید طریفی حسینی رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی با اشاره به جذب 525 نفر از بین 1000 مربی در امور آموزشی معلولان با برگزاری آزمون گزینشی گفت: مرحله تکمیل ظرفیت این آزمون به صورت ” به زودی برای جذب رده های باقی مانده برگزار می شود.

طرفی حسینی افزود: استخدام نیروی توانبخشی یکی از تحولات مهم در مدارس استثنایی بود. کسانی که دارای مدرک لیسانس کاردرمانی و گفتار درمانی بودند توانستند در سومین آزمون گزینش وزارت آموزش و پرورش که در 30 اسفند 1302 با عنوان آزمون گزینش مربی تعلیم و تربیت معلولان برگزار شد، شرکت کنند.

وی با بیان اینکه از 2416 نفر ثبت نام کننده در این آزمون، 1673 نفر در روز آزمون در فراخوان حاضر شدند، خاطرنشان کرد: در مرحله اول آزمون، 525 نفر از مجموع 1168 داوطلب پذیرفته شدند. که چند برابر ظرفیت معرفی شدند. ظرفیت 1000 خط باقیمانده اشتغال بزودی تکمیل خواهد شد.

طریفی حسینی افزود: بروشور تکمیل مرحله آزمون توانمندی جذب مربیان برای آموزش افراد دارای معلولیت در روزهای آینده و پس از آماده شدن مقدمات آزمون استخدامی که این وزارتخانه می خواهد انجام دهد در روزهای آینده منتشر می شود. مارس.

رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی با بیان اینکه مرحله تکمیل ظرفیت این آزمون به زودی تکمیل می شود، گفت: با اتمام آمادگی وزارتخانه برای آزمون استخدامی اسفندماه، تکمیل ظرفیت آزمون مربی آموزش و پرورش معلولان را نیز اعلام خواهیم کرد تا مابقی افرادی که به نحوی نمره علمی لازم را کسب نکرده اند یا در کد رشته محل نمره لازم را کسب نکرده اند، فرصت دیگری برای تکمیل شایستگی خواهند داشت.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=191097

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.