افزونه پارسی دیت را نصب کنید Tuesday, 22 October , 2024
1

تکلیف یارانه نقدی مشخص شد

  • کد خبر : 358310
تکلیف یارانه نقدی مشخص شد

به گزارش بازار، طیبه حسینی با بیان اینکه بر اساس بودجه 1403 امکان افزایش میزان یارانه وجود ندارد، اظهار داشت: با توجه به بودجه سال 1403، امکان افزایش یارانه وجود ندارد. وی با تاکید بر اینکه امکان افزایش یارانه در سال 1403 وجود ندارد، گفت: بر اساس تبصره 8 قانون بودجه سال 1402 سازمان هدفمندسازی […]

به گزارش بازار، طیبه حسینی با بیان اینکه بر اساس بودجه 1403 امکان افزایش میزان یارانه وجود ندارد، اظهار داشت: با توجه به بودجه سال 1403، امکان افزایش یارانه وجود ندارد.

وی با تاکید بر اینکه امکان افزایش یارانه در سال 1403 وجود ندارد، گفت: بر اساس تبصره 8 قانون بودجه سال 1402 سازمان هدفمندسازی یارانه ها موظف است به افرادی که به عنوان یارانه بگیر شناخته می شوند، یارانه نقدی پرداخت کند. وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی بر این اساس طبق جدول 14 قانون بودجه مبلغی به عنوان یارانه نقدی در نظر گرفته شده که همان مبلغی است که هر سال باید به عنوان یارانه پرداخت کنیم. با توجه به رقمی که در حال حاضر به دهک های 1 تا 3 400 هزار تومان و دهک های 4 تا 9 300 هزار تومان پرداخت می شود و با توجه به بودجه کلی سال 1403 تعیین شده از سوی سازمان هدفمندسازی یارانه ها امکان پذیر نیست. این مبلغ را در سال 1403 افزایش دهید. اما طبق همین جدول یکی از منابع ما تاکنون محقق شده است یعنی یارانه ای که الان پرداخت می شود حتی با تحقق منابع هم 100 درصد نیست پس اینطور نیست. امکان افزایش یارانه در همه چیز وجود دارد.

وی ادامه داد: بودجه ای که برای ما در نظر گرفته می شود بر اساس منابعی است که ساخته می شود. اگر تحقق منابع زیاد شود و بعد به ما تکلیف بدهند و بگویند الان با توجه به اینکه شما منابع بیشتری دارید میزان یارانه افزایش می یابد، امکان افزایش آن وجود دارد اما وقتی این اتفاق نمی افتد دیگر امکانی برای ما وجود ندارد. تا میزان یارانه ای را که می خواهیم انجام دهیم افزایش دهیم.

حسینی اضافه کرد: البته برای بودجه 1404 باید ببینم چه کار می کنند یعنی منابع وصول و هزینه ها چقدر محاسبه می شود چون هزینه های ما با یارانه نقدی که یک سازمان خاص بر اساس منابع پرداخت می کند متفاوت است. . بله از طرح دروار که همان شیرخشک است به یارانه نیاز داریم. و باید هزینه داروها و نیازهای پزشکی و مطالبات گندم کاران، مستمری اجتماعی و کمیته امداد را بپردازد. اینها مواردی است که در جدول 14 برای ما آمده است و باید با توجه به منابعی که در اختیار داریم آنها را دنبال کنیم.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=358310

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.