افزونه پارسی دیت را نصب کنید Wednesday, 25 September , 2024
1

تکلیف مهاجم جدید پرسپولیس مشخص شد – پرسپولیس نیوز

  • کد خبر : 219459
تکلیف مهاجم جدید پرسپولیس مشخص شد – پرسپولیس نیوز

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس از تصمیم نهایی خود برای به خدمت گرفتن رضا درویش مهاجم خارجی خبر داد. جدایی میلاد سرلک، محمد عمری، شهاب زاهدی و نبیل باهویی از پرسپولیس و محرومیت یاسین سلمانی و مرتضی پورعلیگنجی به دلیل مصدومیت بازیکنان این تیم با اضافه شدن عیسی آل کثیر، محمد خدابنده لو، ابوالفضل بابایی، آستون. […]

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس از تصمیم نهایی خود برای به خدمت گرفتن رضا درویش مهاجم خارجی خبر داد.

جدایی میلاد سرلک، محمد عمری، شهاب زاهدی و نبیل باهویی از پرسپولیس و محرومیت یاسین سلمانی و مرتضی پورعلیگنجی به دلیل مصدومیت بازیکنان این تیم با اضافه شدن عیسی آل کثیر، محمد خدابنده لو، ابوالفضل بابایی، آستون. آرونوف و عبدالکریم حسن در نقل و انتقالات و نقل و انتقالاتی در نیم فصل بود.

این موضوع جای یک بازیکن را در فهرست 19 بزرگسالان پرسپولیس خالی کرده است، بنابراین درخواست عثمر ویه برای جذب مهاجم مطرح خواهد شد. این سوال این فرضیه را که ویرا بازیکن جدیدی نمی خواست رد می کند.

برخلاف ادعای اصرار بر بازگشت بازیکنانی مانند یورگن لوکادیا یا گادوین، اسمار ویرا اعلام کرده است که می‌خواهد یک مهاجم قد بلند در تاکتیک‌های مد نظر کادر فنی قرار گیرد.

علاوه بر این ویرا بازیکنی می خواهد که در تیم باشگاهی خود فعالیت داشته باشد تا درگیر آماده سازی بدنی مهاجم جدید نشود و بازی های مهم دیگری در فصل جاری لیگ برتر را از دست بدهد. موردی که با توجه به پایان نقل و انتقالات فوتبال باشگاهی در جهان و تنها فرصتی که این تیم برای خرید بازیکن آزاد دارد، مدیران باشگاه را در یافتن بهترین گزینه نگران کرده است.

برای ثبت نظرات خود بدون تایید عضو کانال تلگرامی پرسپولیس نیوز شوید (کلیک کنید)