افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 21 September , 2024
2

تکرار تجربیات موفق تامین مالی بانک صادرات ایران برای صنعت خودرو

  • کد خبر : 248067
تکرار تجربیات موفق تامین مالی بانک صادرات ایران برای صنعت خودرو

به گزارش بازار به نقل از بانک صادرات ایران، محسن سیفی در دیدار با محمدحسن محمدزاده مدیرعامل شرکت ایران خودرو دیزل و همچنین دیدار با علی مردان عظیمی مدیرعامل ایران خودرو ضمن تشریح توانمندی های این بانک در این زمینه به تشریح توانمندی های این بانک پرداخت. تجربه موفق همکاری و روش‌های تخصصی تامین مالی […]

به گزارش بازار به نقل از بانک صادرات ایران، محسن سیفی در دیدار با محمدحسن محمدزاده مدیرعامل شرکت ایران خودرو دیزل و همچنین دیدار با علی مردان عظیمی مدیرعامل ایران خودرو ضمن تشریح توانمندی های این بانک در این زمینه به تشریح توانمندی های این بانک پرداخت. تجربه موفق همکاری و روش‌های تخصصی تامین مالی صنعت خودروسازی کشور آمادگی خود را برای توسعه همکاری‌ها و تحقق اهداف منویات مقام معظم رهبری در «تولید جهشی با مشارکت مردمی» از جمله کمک به تعمیق بومی‌سازی و افزایش آن اعلام کرد. تولید محصولات این شرکت ها

تشریح و تشریح توسعه همکاری ها، تسریع و تسهیل در ارائه خدمات مالی نقدی و غیرنقدی و تجربیات ویژه بانک و الگوی موفق در حل مشکلات تامین مالی زنجیره تامین سایر تولیدکنندگان خودرو و قطعات یدکی در صادرات ایران. و کمک به تولید با استفاده از توانمندی های شعب داخلی و برجسته نمودن شخصیت خارجی بانک.

سیفی گفت: بانک صادرات ایران به عنوان یکی از بانک های پیشرو کشور از سال های اخیر در کنار خودروسازان کشور بوده و بیشتر خودروسازان کشور تعامل خوبی با این بانک داشته و دارند. صادرات ایران.

مدیرعامل بانک صادرات ایران با تاکید بر اینکه بدنه کارشناسی و اعضای این بانک از تجربه و آگاهی دقیق از شرایط خودروسازان کشور برخوردار هستند، افزود: تجربیات موفقی در بخش اعتبارات و طرح ها و برنامه های بانکی برای این بانک وجود دارد. طراحی محصولات خاص و این آگاهی باعث می شود که سرعت و کیفیت ارائه خدمات مالی و بانکی به این صنعت روز به روز بهبود یابد و امروز مفتخریم که همکاری مطلوبی با خودروسازان و قطعات یدکی کشور داشته باشیم.

در این جلسه محمدحسن محمدزاده مدیرعامل ایران خودرو دیزل با استقبال از توسعه همکاری با بانک صادرات ایران، به ارائه اهداف و برنامه های این شرکت در سال جاری، به تعداد زیرمجموعه های این شرکت اشاره کرد و گفت: استفاده از این شرکت ها موجب خواهد شد. افزایش عمق داخلی سازی داده های شرکت ایران خودرو دیزل و بنابراین ارزش گذاری این شرکت کمتر از سایر خودروسازان است.

وی یکی دیگر از ویژگی های این شرکت را تنوع محصولات آن برشمرد و افزود: انواع محصولات ایران خودرو دیزل از جمله وانت، انواع اتوبوس، انواع تراکتور، دامپر و کامیون و بزرگترین سالن تولید اتوبوس وجود دارد. از کشور خاورمیانه.

محمدزاده از تولید و فروش اتوبوس برقی سراسری به شهرداری های برخی شهرهای بزرگ کشور و همچنین فروش 1000 دستگاه اتوبوس دیزلی به شهرداری های کشور خبر داد و بر تداوم تولید و تامین نیازهای مختلف کشور برای این محصولات

علیمردان عظیمی مدیرعامل ایران خودرو نیز در نشستی که مدیران ارشد این شرکت با مدیرعامل و مدیران ارشد بانک صادرات ایران برگزار کردند از همکاری های سال های اخیر بانک صادرات ایران قدردانی کرد. مردم.

وی افزود: بانک صادرات ایران مشارکت گسترده ای در موفقیت مجتمع های صنعتی بزرگ دارد و امروز این مشارکت بیش از سایرین است.

مدیرعامل ایران خودرو به بیان برخی از دغدغه‌ها و مشکلات بخش تولیدی پرداخت و افزود: بانک‌ها به‌ویژه بانک صادرات ایران با وجود محدودیت‌های فراوان، کمک‌های بزرگ و ارزنده‌ای به صنعت خودرو کرده‌اند، بنابراین بدون این کمک‌ها امکان‌پذیر نیست می توان به موفقیت های بیشتری در این صنعت دست یافت.

در این دیدارها، محسن سیفی به همراه معاونین شعب، اعتبارات، طرح‌ها و برنامه‌ها و مدیران ارشد بانک در حوزه‌های مختلف، راهکارها و محصولات جدید بانک را برای تامین مالی زنجیره تامین در صنعت خودرو ارائه کرد. ارزی و بانکداری شرکتی و اعلام کرد که به آماده سازی این صنعت کمک می کند.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=248067

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.