افزونه پارسی دیت را نصب کنید Wednesday, 23 October , 2024
0

تکرار تاریخ بعد از 16 سال؛ سومین شکست یحیی در 4 بازی با فولاد – پارس فوتبال | خبرگزاری فوتبال ایران

  • کد خبر : 406986
تکرار تاریخ بعد از 16 سال؛ سومین شکست یحیی در 4 بازی با فولاد – پارس فوتبال | خبرگزاری فوتبال ایران

به گزارش ایرنا، در هفته هشتم لیگ برتر فولاد خوزستان اراک در ورزشگاه امام خمینی (ره) به مصاف آلومینیوم رفت و در پایان این دیدار ایرالکو موفق شد با نتیجه 4 بر 2 خوزستان را شکست دهد تا فولاد با یحیی گل محمدی به دومین شکست فصل دست یابد. اگرچه دو تیم صنعتی دیداری جذاب […]

به گزارش ایرنا، در هفته هشتم لیگ برتر فولاد خوزستان اراک در ورزشگاه امام خمینی (ره) به مصاف آلومینیوم رفت و در پایان این دیدار ایرالکو موفق شد با نتیجه 4 بر 2 خوزستان را شکست دهد تا فولاد با یحیی گل محمدی به دومین شکست فصل دست یابد.

اگرچه دو تیم صنعتی دیداری جذاب و دیدنی ارائه کردند اما شکست فولاد با این نتیجه و تعداد گل های گل محمدی در مربیگری غیرعادی بوده است. این سومین باری بود که تیم های تحت هدایت این مربی در یک مسابقه 4 گل دریافت کردند.

گل محمدی که در اولین تجربه مربیگری پس از برکناری محمدحسین ضیایی، مدیریت صباباتری را در لیگ هفتم به عنوان جانشین خود بر عهده گرفت. گل محمدی در اولین تجربه مربیگری خود با صبا نتایج خوبی کسب کرد پرسپولیس و سپاهان اصفهان در دوران قهرمانی بود که لیگ هفتم سرانجام در رده سوم قرار گرفت.

گل محمدی در این فصل با وجود کسب نتایج خوب با صباباتری، دو شکست سخت را در دوران مربیگری خود متحمل شد. صبا در این لیگ هفتم در دو بازی با نتایج مشابه 4 بر یک شکست خورد. اولین شکست مربوط به تقابل این تیم با استقلال اهواز بود. دومین شکست به 5 اردیبهشت در هفته سی و یکم شاگردان گل محمدی در ورزشگاه آزادی مقابل پرسپولیس شکست خوردند و از قهرمانی کنار رفتند.

حالا بعد از 16 سال تیم با هدایت گل محمدی در یک مسابقه 4 بار دروازه خود را باز می کند تا یک شکست سخت دیگر در تاریخ این مربی ثبت شود.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=406986

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.