افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 22 September , 2024
4

تکذیب کمک 150 هزار میلیونی به پرسپولیس از سوی وزیر ورزش

  • کد خبر : 23974

وزیر ورزش و جوانان شایعه کمک 150 هزار میلیونی صندوق حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان به باشگاه پرسپولیس را تکذیب کرد. حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان در پاسخ به این سوال که با توجه به اینکه شهریاری رئیس هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس، مسئول صندوق حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان است، شنیده می شود 150 […]

وزیر ورزش و جوانان شایعه کمک 150 هزار میلیونی صندوق حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان به باشگاه پرسپولیس را تکذیب کرد.

حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان در پاسخ به این سوال که با توجه به اینکه شهریاری رئیس هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس، مسئول صندوق حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان است، شنیده می شود 150 میلیارد سرمایه گذاری شده است. تومان. از این صندوق به باشگاه پرسپولیس اهدا شد. وی گفت: چنین رقمی در صندوق حمایت وجود نداشت و این خبر را قویا تکذیب می کنم.

و افزود: چرا باید این پول اهدا شود؟ آقای شهریاری به کمک ما آمدند و مدیرعامل این صندوق شدند و قبلا جزو باشگاه و شرکت های سایپا بودند و الان دیگر در سایپا نیستند. صندوق اصلاً چنین پولی ندارد و اگر من متوجه شوم اولین نفری هستم که پاسخ می دهد.

وزیر ورزش درباره اردوی برخی تیم های لیگ برتری در خارج از کشور گفت: تصمیمات فنی فدراسیون ها برای ما مهم است. در کشور ما امکانات خوبی وجود دارد و کمپ های خوبی در سطح دریا و غیره وجود دارد. کادر مربیان هر تیمی دلیلی برای برگزاری اردو دارند و این مسائل را در شورای برون مرزی مطرح می کنند و نایب رئیس ورزش قهرمانی آقای پولادگر رئیس این شورا است. من آنها را تفویض کرده ام. در این شورا مردم می آیند، توضیح می دهند و دلیل می آورند. در نهایت این توصیه به من اطلاع می دهد و با اجرای آن موافقت می کنم. البته خیلی وقت ها مخالفت می کنی.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=23974

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.