افزونه پارسی دیت را نصب کنید Tuesday, 22 October , 2024
1

تکذیب ادعای انصراف قالیباف از کاندیداتوری – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان

  • کد خبر : 305573
تکذیب ادعای انصراف قالیباف از کاندیداتوری – خبرگزاری مهر |  اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری مهر، محمد انور پایین تر زهی سخنگوی ستاد مرکزی و مردمی محمدباقر قالیباف کاندیدای چهاردهمین دوره ریاست جمهوری درباره ادعای انصراف این نامزد توسط یکی از اعضای ستاد سعید جلیلی از سایر کاندیداها گفت: چنین اظهارنظرهایی پیش از شروع دور دوم مناظرات غیر هوشمندانه، غیراخلاقی و مغایر با وحدت پرونده است. انتظار […]

به گزارش خبرگزاری مهر، محمد انور پایین تر زهی سخنگوی ستاد مرکزی و مردمی محمدباقر قالیباف کاندیدای چهاردهمین دوره ریاست جمهوری درباره ادعای انصراف این نامزد توسط یکی از اعضای ستاد سعید جلیلی از سایر کاندیداها گفت: چنین اظهارنظرهایی پیش از شروع دور دوم مناظرات غیر هوشمندانه، غیراخلاقی و مغایر با وحدت پرونده است. انتظار جبهه انقلاب و مردم شریف ایران است که دل در دست نیروهای انقلابی است.

و افزود: آقای جلیلی شخصیتی با اخلاق و انقلابی است و قطعا با سخنان ضد وحدت مخالف است. این اظهارات توسط اعضای ستاد ایشان بدون هماهنگی با آقای جلیلی و به دلیل کاهش آرای ایشان در نظرسنجی صورت می گیرد.

سخنگوی ستاد مرکزی و مردمی تصریح کرد: آقای خضریان این سخنان را در حالی بیان کرد که جبهه مقابله با نیروهای انقلاب انواع هجمه های غیراخلاقی را علیه نامزدهای جریان انقلاب انجام می دهد. نگاه عقلانی ایجاب می کند که نیروهای انقلابی در شرایط فعلی که هیچ مبنا و موضعی ندارد و مایه تاسف است از بیان این گونه اظهارات خودداری کنند. و یعنی خودداری کنید

بجارزهی وی با بیان اینکه آقای خزریان نگاهی به بررسی های واقعی، فنی و علمی که این روزها منتشر می شود، داشته باشد، تصریح کرد: آقای قالیباف با تمام توان آمادگی حضور در مناظره ها را دارد و انتظار می رود کارکنان کاندید به جای سرگرم شدن با اعمال منفی باید به فعالیت های مثبت خود مشغول شوند.

وی گفت: ظاهرا برخی از دوستان تجربه تلخ سال 1391 را فراموش کرده اند. قالیباف و نیروهایش قاطعانه به دنبال وحدت و دفاع از آن هستند و البته عقلانیت انقلابی حکم می کند که امروز همه ما پیگیر این موضوع باشیم. اتحاد نیروهای انقلاب در سایه همدلی و درک شرایط حساس رخ می دهد و این گونه اظهارنظرها قطعاً خلاف وحدت و سوء استفاده از رقبا خواهد بود.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=305573

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.