افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 7 October , 2024
1

تکامل بزرگ هوش مصنوعی برای فیلمنامه

  • کد خبر : 388077
تکامل بزرگ هوش مصنوعی برای فیلمنامه

یک شرکت نرم افزاری آمریکایی می خواهد نرم افزار فیلمنامه نویسی را با کمک هوش مصنوعی تغییر دهد. به گزارش ایسنا، بسیاری از فیلمنامه نویسان از فناوری های جدید به جای فایل های پی دی اف سنتی برای خلق شخصیت های فیلم ها یا نمایش های تلویزیونی خود استفاده کرده اند. شرکت نرم افزاری «SoCreate» […]

یک شرکت نرم افزاری آمریکایی می خواهد نرم افزار فیلمنامه نویسی را با کمک هوش مصنوعی تغییر دهد.

به گزارش ایسنا، بسیاری از فیلمنامه نویسان از فناوری های جدید به جای فایل های پی دی اف سنتی برای خلق شخصیت های فیلم ها یا نمایش های تلویزیونی خود استفاده کرده اند. شرکت نرم افزاری «SoCreate» که تازه وارد در حوزه نرم افزارهای فیلمنامه نویسی است، قصد دارد با روش جدید نگارش خود نرم افزارهای معروفی مانند «Final Draft» و «Celtx» را به چالش بکشد.

به گزارش TechCrunch، Sucret بسیاری از ویژگی های مشابه اکثر نرم افزارهای برنامه نویسی را ارائه می دهد. از جمله این ویژگی ها، قالب هایی برای ایجاد آسان یک اسکریپت استاندارد با قالب بندی مناسب است. با وجود این، «جاستین کوتو»، موسس و مدیر عامل Sucret، معتقد است که پلتفرم های محبوب، به ویژه فناوری های بصری و خلاق، هنوز وجود ندارند.

به گفته سوکریت، یکی از مهمترین نکات فناوری بارگذاری تصویر برای فیلمنامه نویسان است تا مفاهیم بصری از جمله شخصیت ها، تنظیمات و رویدادها را در فیلمنامه خود بگنجانند. کاربران می توانند هر تصویری را که می خواهند آپلود کنند یا از گالری تصاویر Sucret بگیرند.

کاربران به زودی می توانند از یک تولید کننده تصویر مبتنی بر هوش مصنوعی برای ایجاد تصاویری استفاده کنند که از ترکیبی از مدل هایی مانند OpenAI، Stable Diffusion و غیره استفاده می کنند. ذکر این نکته ضروری است که Sucrit هیچ برنامه ای برای ارائه فناوری های نوشتاری تولید شده توسط هوش مصنوعی ندارد. تولید کننده تصویر فقط برای الهام بخشیدن به کاربران در هنگام تایپ و کاهش یکنواختی آن است.

Sucret در ماه می گذشته راه اندازی شد و تاکنون بیش از 1200 مشترک به دست آورده است. این شرکت خاطرنشان کرد که کاربران آن شامل نویسندگانی هستند که برای آمازون، دیزنی، مارول و نتفلیکس کار کرده‌اند. این شرکت همچنین برنامه های آزمایشی را با همکاری دبیرستان های منتخب در کالیفرنیا و ایلینوی اجرا می کند.

پلتفرم این شرکت برای همه کاربران رایگان است، اما اگر بخواهند به نرم افزار تجسم سفارشی دسترسی داشته باشند و آمار را بررسی کنند، باید ماهیانه 10 دلار برای اشتراک حرفه ای بپردازند. به علاوه، یک بخش شخصی با قیمت 5 دلار در ماه وجود دارد که شامل پروژه های نامحدود و دسترسی به گالری تصاویر Socret است.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=388077

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.