افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 20 September , 2024
2

تپلا این شلوار را می پوشد. لباس ها را با توجه به اندام خود انتخاب کنید تا لاغر و کشیده به نظر برسید

  • کد خبر : 23112
تپلا این شلوار را می پوشد.  لباس ها را با توجه به اندام خود انتخاب کنید تا لاغر و کشیده به نظر برسید

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانوز شلوار جین یکی از پر استفاده‌ترین لباس‌هایی است که افراد در طول روز و در سراسر جهان از آن استفاده می‌کنند. یکی از دلایل اصلی محبوبیت این شلوار این است که تقریباً با هر اندامی سازگار است و برای هر سلیقه ای مدلی برای انتخاب […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:

به

شایانوز شلوار جین یکی از پر استفاده‌ترین لباس‌هایی است که افراد در طول روز و در سراسر جهان از آن استفاده می‌کنند. یکی از دلایل اصلی محبوبیت این شلوار این است که تقریباً با هر اندامی سازگار است و برای هر سلیقه ای مدلی برای انتخاب وجود دارد. اما سوالی که در این قسمت مطرح می شود این است که آیا همه می دانند چه نوع شلواری برای فرم اندام و استایل آنها مناسب است؟ یا مثلاً افراد دارای اضافه وزن چه نوع شلوار جین را انتخاب کنند؟ پس برای دریافت پاسخ صحیح به این سوالات کافیست این مقاله را دنبال کنید تا متوجه شوید کدام شلوار برای افراد چاق مناسب است. برای شروع، یکی از مؤثرترین راه‌ها برای یافتن شلوارهای متناسب با اندام ما، چه شلوار شلوار یا جین، این است که نوع بدن خود را بشناسیم. بدن هر یک از ما شکل و اندازه متفاوتی دارد. بنابراین شلوار می تواند روی اندام خواهر یا سایر اقوام زیبا به نظر برسد، اما در اندام ما نه و این دقیقاً به دلیل تفاوت در استایل و فرم بدن اتفاق می افتد.

وقتی صحبت از استایل به میان می‌آید، باید بدانیم چگونه می‌توانیم بین اندام و لباس‌هایمان تعادل ایجاد کنیم که لاغرتر به نظر برسیم. قانون قدیمی برای پاهای چاق پوشیدن شلوار تیره است، البته مطمئن شوید که پارچه شلوار ساده، یکدست و بدون طرح باشد، اما این به این معنا نیست که نمی توانید شلوارهای رنگ روشن بپوشید.

راهنمای خرید شلوار برای افراد چاق

شلوار راسته؛ روند کلاسیک و دائمی دنیای مد.

فراموش نکنید که بهترین گزینه شلوار جین برای افراد چاق شلوارهای راسته است، این مدل از شلوار جین نه تنها از مد نمی افتد، بلکه برای افرادی که پاهای چاق یا عضلانی دارند تناسب بین قسمت بالایی و پایینی بدن ایجاد می کند. . بنابراین اگر به دنبال لاغر و خوش اندام هستید، پیشنهاد می کنیم به سراغ یک شلوار راسته با رنگ تیره بروید. انتخاب رنگ های تیره یکی از ترفندهایی است که شما را لاغرتر و جذاب تر نشان می دهد، می توانید از این ترفند برای پوشاندن قسمت های چاق بدن خود حتی برای انتخاب مانتو یا لباس شب و شب استفاده کنید.

راهنمای خرید شلوار برای افراد چاق

راهنمای خرید شلوار برای افراد چاق

شلوار گشاد بپوش، اما شلوار گشاد هرگز!

اگر شما هم جزو افرادی هستید که در قسمت بالاتنه اضافه وزن دارید، به عنوان اولین نکته، نباید فراموش کنید که شلوارهای گشاد ممکن است گزینه های مناسبی برای شما نباشند، زیرا این شلوارها شما را چاقتر و کوتاهتر نشان می دهند. پس پیشنهاد ما این است که به جای شلوار کیف، شلوار نیم کیف را انتخاب کنید. شلوار گشاد تا حدودی شبیه به دمپایی و شلوار بوت کات است و شما را بلندتر و لاغرتر نشان می دهد. قبل از انتخاب، فراموش نکنید که شلوار جین و شلوار جین رنگ روشن برای شما مناسب نیست زیرا شلوارهای رنگ روشن باعث می شوند پاهای شما بزرگتر و چاق تر به نظر برسد.

راهنمای خرید شلوار برای افراد چاق

راهنمای خرید شلوار برای افراد چاق

شلوار برش بوت یا دمپایی؛ قد بلند و بلند باش

اگر به دلیل چاقی پایین تنه شما بزرگتر از بالاتنه است، در انتخاب شلوار باید شلوار پا باز را انتخاب کنید تا با برقراری تناسب اندام در شما، تمام اندامتان یکسان به نظر برسد. بنابراین دومین پیشنهاد ما برای شما شلوارهای برش بوت یا دمپایی است. برای اینکه زیباتر و لاغرتر به نظر برسید کافیست یک شلوار کوتاه بوت انتخاب کرده و با کفش پاشنه بلند ست کنید. البته دقت کنید که قد شلواری که انتخاب می کنید بلند باشد تا روی کفش نیفتد زیرا در این صورت بلند و کشیده به نظر می رسد.

راهنمای خرید شلوار برای افراد چاق

اگر دوست دارید زیبا و زیبا باشید، صفحه مد ما را دنبال کنید.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=23112

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.