افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 19 September , 2024
0

توییت: با آمدن ژائو، پرسپولیس باید تاکتیک خود را تغییر دهد – قرمز نیوز – پرسپولیس نیوز

  • کد خبر : 362281
توییت: با آمدن ژائو، پرسپولیس باید تاکتیک خود را تغییر دهد – قرمز نیوز – پرسپولیس نیوز

پیشکسوت پرسپولیس به بررسی وضعیت خط فوروارد این تیم پرداخت. فرشاد پیوس درباره دیدار پیش رو پرسپولیس و الاهلی عربستان در لیگ نخبگان آسیا گفت: بازی در سطح آسیا حتی در شرایط جدید لیگ الیت کاملا با گذشته متفاوت است و نباید مانند مسابقات لیگ برتر به این مسابقات بروید. مطمئنا او به لطف حضور […]

پیشکسوت پرسپولیس به بررسی وضعیت خط فوروارد این تیم پرداخت.

فرشاد پیوس درباره دیدار پیش رو پرسپولیس و الاهلی عربستان در لیگ نخبگان آسیا گفت: بازی در سطح آسیا حتی در شرایط جدید لیگ الیت کاملا با گذشته متفاوت است و نباید مانند مسابقات لیگ برتر به این مسابقات بروید. مطمئنا او به لطف حضور سرمربی اسپانیایی پرسپولیس می داند در دیدار مقابل نماینده عربستان چه باید بکند.

وی افزود: متأسفانه هر چقدر هم که تیم ما در فاز دفاعی خوب و نسبتاً مطلوب باشد، در فاز هجومی و گلزنی خوب عمل نمی کنیم. اول اینکه ما یک هافبک بازیساز و کسی که بتواند توپ را در عمق به مهاجمان پاس بدهد، از دست داده ایم، یا اگر وجود داشته باشد، هنوز نتوانسته ایم از او در این راه استفاده کنیم. این درست نیست که تمام بار تیم را بر دوش اورونوف بگذاریم.

پیوس تاکید کرد: اگر همه حملات ما از طریق اورونوف باشد تیم حریف خیلی راحت او را می بندد و دست بسته می مانیم. پرسپولیس باید شناور بازی کند و از تمام امتیازات زمین برای رسیدن به دروازه حریف استفاده کند. خوب نیست که تمام توپ ها را روی اورونوف قرار دهیم. ما می توانیم از سمت راست و مرکز روی تیم حریف تاثیر بگذاریم اما عادت بدی داریم که توپ را به اورونوف پاس می دهیم. اگر مثل چند روز پیش مصدوم شود چه کار می کنیم؟

وی ادامه داد: اینجا دیگر لیگ برتر نیست. در لیگ برتر آسیا نمی توانیم به رقبایی مثل الاهلی عربستان یا بعد از این الهلال و النصر امیدوار باشیم. پرسپولیس باید از مهاجمانش نهایت استفاده را بکند. حالا با این بازیکن قدبلند جدید که آمده (لوکاس ژوائو) امیدوارم روی پاس دادن بیشتر کار کنیم تا توپ را از چپ و راست پرتاب کنیم و این بازیکن ما را نشانه بگیرد.

پیو در خصوص بحث سقف قرارداد و بحث لیگ حرفه ای و موضوعاتی از این دست، تصریح کرد: وقتی صحبت از سقف قرارداد و فوتبال حرفه ای می شود، دیگر این موضوع معنا ندارد. در فوتبال حرفه ای نباید محدودیتی وجود داشته باشد و اگر وجود دارد باید قانونی باشد. به طور کلی، لیگ نخبگان آسیا بر این اساس پایه گذاری شد که تیم ها بتوانند از امکانات مالی خود استفاده کنند و تا جایی که می توانند تیم های خود را قوی کنند. اگر مجبور باشیم برای تیم هایمان حدی قائل شویم و سایر رقبا با پشتوانه خوب هزینه بالایی داشته باشند، فوتبال ما از آسیا عقب می افتد.

برای ثبت نظرات خود بدون تایید عضو کانال تلگرامی پرسپولیس نیوز شوید (کلیک کنید)