افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 21 October , 2024
7

توییتر Blue for Business را راه‌اندازی کرد و تیک طلایی را به «شرکت‌ها» اعطا کرد.

  • کد خبر : 5806
توییتر Blue for Business را راه‌اندازی کرد و تیک طلایی را به «شرکت‌ها» اعطا کرد.

در کنار راه اندازی مجدد Twitter Blue، سرویس اشتراک بحث برانگیز توییتر، توییتر شروع به عرضه پیشنهاد جدیدی به نام Blue for Business کرده است که یک علامت طلایی به حساب های شرکت اضافه می کند. در یک صفحه پشتیبانیتوییتر می گوید Blue for Business، که در حال حاضر در حال آزمایش است، در نظر […]


در کنار راه اندازی مجدد Twitter Blue، سرویس اشتراک بحث برانگیز توییتر، توییتر شروع به عرضه پیشنهاد جدیدی به نام Blue for Business کرده است که یک علامت طلایی به حساب های شرکت اضافه می کند. در یک صفحه پشتیبانیتوییتر می گوید Blue for Business، که در حال حاضر در حال آزمایش است، در نظر گرفته شده است که یک حساب توییتر معین یک «نهاد شرکتی» است.

آبی برای کسب و کار کاملاً غافلگیر کننده نیست. در نوامبر، خبرنگار کیسی نیوتن به دست آمده اسناد داخلی توییتر نشان می‌دهد که این شبکه اجتماعی قصد دارد یک سطح تجاری از طرح اشتراک خود را معرفی کند که به شرکت‌ها اجازه می‌دهد برای کارگران خود نشان تأیید بخرند و نشان‌های جدیدی را روی پروفایل‌هایشان بگذارند. در ماکت‌ها، توییت‌های کارگران شامل نشان‌های اضافی در کنار نام آنها بود تا وضعیت آنها بلافاصله در جدول زمانی قابل مشاهده باشد.

اندکی بعد، مهندس اپلیکیشن جین منچون وانگ یافت شواهدی مبنی بر اینکه نمایه‌های توییتر مشترک Blue for Business ممکن است عکس‌های نمایه مربعی دریافت کنند.

هیچ نشانه‌ای از ویژگی خرید نشان کارگر یا عکس‌های نمایه منحصربه‌فرد وجود ندارد، اما TechCrunch چندین حساب ناشر شرکتی و رسانه‌ای را امروز بعدازظهر با علامت‌های طلایی رنگ مشاهده کرد. استر کرافورد، مدیر مدیریت محصول در توییتر، در آخر هفته گفت که انتظار آن را داشته باشید. او توضیح داد که کسب‌وکارهایی که قبلاً با توییتر ارتباط داشتند، قبل از اینکه Blue for Business به روی شرکت‌های بیشتری باز شود، «از طریق یک فرآیند جدید» علامت‌های طلایی دریافت می‌کنند.

توییتر آبی برای تجارت

اعتبار تصویر: توییتر

توییتر آبی برای تجارت

اعتبار تصویر: توییتر

توییتر آبی برای تجارت

اعتبار تصویر: توییتر

ساختار قیمت گذاری برای Blue for Business – با فرض وجود یکی – هنوز مشخص نیست، زیرا در صفحه پشتیبانی جزئیات آن ذکر نشده است. پس از کسب اطلاعات بیشتر، این پست را به روز خواهیم کرد.

ماسک با طعم های مختلف آبی، به دنبال سودآوری توییتر به عنوان شرکت است چهره ها تخمین زده می‌شود که سالانه یک میلیارد دلار به ازای 13 میلیارد دلار بدهی، سود پرداخت شود. به احتمال زیاد نبردی سخت خواهد بود. داده‌های شرکت تحلیلی Sensor Tower نشان می‌دهد که اپلیکیشن توییتر تا به امروز تنها ۶.۴ میلیون دلار خرید درون‌برنامه‌ای ایجاد کرده است که Blue بیشترین خرید را دارد.

آبی از زمان تصاحب ماسک در پاییز امسال به طرز آشفته ای تکامل یافته است و این هفته با یک مرحله بررسی جدید با هدف مبارزه با انواع جعل هویت حساب هایی که در چند ماه گذشته توییتر را آزار داده اند، ارائه شد. آبی که از این هفته در پنج کشور از جمله ایالات متحده در دسترس است، اکنون 8 دلار در ماه یا 11 دلار در ماه برای ثبت نام در iOS هزینه دارد. (هزینه بالاتر برای ثبت نام در iOS احتمالاً حرکتی از سوی توییتر برای جبران هزینه کمیسیون 30 درصدی اپل برای اشتراک های خریداری شده درون برنامه ای است).

مشترکین آبی توییتر توانایی ویرایش توییت‌های خود، آپلود ویدیوهای 1080p و دسترسی به «حالت خواننده»، به‌علاوه مشاهده آگهی‌های کاهش‌یافته را دارند و توییت‌های آن‌ها «موشک» در بالای پاسخ‌ها، اشاره‌ها و جستجو قرار می‌گیرند.

توییتر Blue for Business را راه‌اندازی کرد و به «شرکت‌های تجاری» علامت‌های طلایی اعطا کرد که توسط کایل ویگرز در ابتدا در TechCrunch منتشر شد.





منبع

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=5806

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.