افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 22 September , 2024
2

تولید 300 میلیون اصله نهال در سال جاری

  • کد خبر : 222775
تولید 300 میلیون اصله نهال در سال جاری

به گزارش بازار، محمدعلی نیکبخت امروز در حاشیه مراسم درختکاری روستای عبدل آباد در حومه جنوبی تهران در جمع خبرنگاران افزود: از نظر تغییرات اقلیمی با شرایط شگفت انگیزی مواجه هستیم و ابتدا باید به طور اساسی از سرمایه محافظت کنید.” بیایید چیزها و علف ها، جنگل ها و درختان خود را در هر مکان […]

به گزارش بازار، محمدعلی نیکبخت امروز در حاشیه مراسم درختکاری روستای عبدل آباد در حومه جنوبی تهران در جمع خبرنگاران افزود: از نظر تغییرات اقلیمی با شرایط شگفت انگیزی مواجه هستیم و ابتدا باید به طور اساسی از سرمایه محافظت کنید.” بیایید چیزها و علف ها، جنگل ها و درختان خود را در هر مکان امتحان کنیم.

وی حفاظت و صیانت از منابع طبیعی و محیط زیست را الزامی دانست و تصریح کرد: برای حفاظت از منابع طبیعی و مقابله با تغییرات اقلیمی از 20 آذرماه طرح بزرگ کاشت یک میلیارد درخت با مشارکت مردم و نهادهای مختلف آغاز شد. سال گذشته .

نیکبخت با بیان اینکه امسال حدود 300 میلیون اصله نهال در حوزه منابع طبیعی و آبخیزداری و باغبانی تولید شد و کاشت این نهال ها در حال انجام است، اظهار داشت: در سال جاری حدود 300 میلیون اصله نهال در حوزه منابع طبیعی و آبخیزداری و باغداری تولید شد.

وی افزود: سازمان ها، نیروهای مسلح، بسیج، سپاه، آموزش و پرورش، صیادان، عشایر و مشاغل تعاونی گرد هم آمده اند تا ظرف چهار سال این طرح ملی را اجرایی کنند.

وزیر جهادکشاورزی گفت: زراعت الوار نیز جزء برنامه مردمی برای کاشت یک میلیارد اصله است و سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری کشور مطالعات فنی انجام داده تا بخشی از این طرح با کشت درختان به صرفه باشد. چوب

وی ادامه داد: یکی از فعالیت ها در حوزه منابع طبیعی آبخیزداری است و این پروژه ها نقش مهمی در توسعه فضای سبز، جلوگیری از فرسایش خاک و کنترل سیلاب دارد و از اولویت های وزارت جهاد کشاورزی است.

نیکبخت در پاسخ به سوال خبرنگار ما مبنی بر حمایت وزارت جهاد کشاورزی از طرح مردمی کاشت یک میلیارد درخت، اعلام کرد: وزارت جهاد کشاورزی از این طرح حمایت کامل دارد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=222775

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.