افزونه پارسی دیت را نصب کنید Tuesday, 22 October , 2024
0

تولید کننده فرش: از هوش مصنوعی برای جبران تاخیر استفاده کنید

  • کد خبر : 404932
تولید کننده فرش: از هوش مصنوعی برای جبران تاخیر استفاده کنید

به گزارش ایرنا به گزارش روابط عمومی کتابخانه شورای اسلامی، محمدباقر قالیباف روز دوشنبه با بیان اینکه مسئله مقاومت، جبهه مقاومت و مسئله فلسطین و لبنان یکی از مسائل حیاتی، ریشه و اساس انقلاب اسلامی است، اظهار داشت: در این راستا، انقلاب اسلامی ایران به عنوان یکی از مهم‌ترین و اساسی‌ترین مسائل موجود در این […]

به گزارش ایرنا به گزارش روابط عمومی کتابخانه شورای اسلامی، محمدباقر قالیباف روز دوشنبه با بیان اینکه مسئله مقاومت، جبهه مقاومت و مسئله فلسطین و لبنان یکی از مسائل حیاتی، ریشه و اساس انقلاب اسلامی است، اظهار داشت: در این راستا، انقلاب اسلامی ایران به عنوان یکی از مهم‌ترین و اساسی‌ترین مسائل موجود در این حوزه به شمار می‌رود. و گفت: اگر نهضت امام (ره) اساس انقلاب در موضوع کاپیتولاسیون است که ایشان مطرح کردند، فساد دنیای بشریت و امت اسلامی ریشه در رژیم صهیونیستی دارد که این نیز می باشد. مسئولیت ایالات متحده

وی افزود: امروز نسل جدیدی را می بینیم که هیچ شناختی از اتفاقات آن سال ندارند و وقتی با دانشجویان ورودی امسال صحبت می کنیم، می بینیم که تحلیلی از این مسائل ندارند و بر اساس روایت دیگران نتیجه می گیرند. ” مهم این است که اگر بخواهیم بعداً این موضوع را روایت کنیم، فایده ای ندارد.

قصه گویی ابزاری برای مقابله با جنگ ترکیبی دشمن است.
قالیباف بیان مسائل روز را مهم دانست زیرا تحلیل هر حادثه ای که در کشور رخ می دهد نیاز به شناخت و آگاهی نسل جدید دارد چرا که به گفته وی اگر معرفت نباشد حساسیتی وجود نخواهد داشت.

وی گفت: امروز با یک جنگ مختلط مواجه هستیم که شامل جنگ نرم، جنگ سخت و جنگ هوشمند است و بحث قصه گویی به نوعی ابزار حضور در این جنگ است که در مجلس به تحقق آن کمک می کنیم.

رئیس قوه مقننه استفاده از فناوری در حوزه تحقیقات تاریخی و تحقیقات اسنادی را نقطه شروع و آغازی برای جبران گذشته دانست و افزود: امروز سیستم آنالوگ (دستی) در حال تبدیل شدن به سیستم دیجیتال (هوشمند) است. اما از این به بعد باید سعی کنیم با دنیا حرکت کنیم. اگر این اتفاق نیفتد، کمی از کل دنیا فاصله می گیریم و به معنای واقعی از تاریخ و اذهان دور می شویم و این کار را می کنیم. دوام نمی آورد.

هوش مصنوعی ابزاری برای جبران عقب ماندگی های تاریخی است
وی با اشاره به تاکید رهبر معظم انقلاب بر استفاده از هوش مصنوعی گفت: با استفاده از این ابزار می توان کمبودهای گذشته خود را جبران کرد که در صورت غفلت از صحنه روزگار حذف خواهیم شد.

قالیباف با اشاره به سابقه 117 ساله قانونگذاری در کشور گفت: ما کل سیر تاریخی قوانین را با استفاده از هوش مصنوعی از لحاظ لفظی و معنایی گردآوری کرده ایم و تمام مراحلی که یک قانون طی کرده است از او معلوم است زندگی

رئیس شورای اسلامی با بیان اینکه بر اساس اطلاعات مجلس مشخص می شود که هر قانونی را چه کسی و چه ارگانی، اولین بار در چه تاریخی، کجا تکرار شده و کجا منسوخ شده است، گفت: در هفته های اخیر من به نمایندگانی گفتم که برای ارائه طرح یا اصلاح متریال باید ابتدا با تبلت خود از این سامانه مشورت کنند تا کار تکراری صورت نگیرد.

وی با اشاره به بازنگری قوانین توسط هوش مصنوعی که توانایی تبدیل 12 هزار قانون به 3 هزار قانون را دارد، گفت: در حوزه تاریخ و اسناد ابتدا باید تلاش کرد تا هوش مصنوعی را جمع آوری و سپس از آن استفاده کرد که همچنین به این دلیل که هم از نظر معنایی و هم از نظر لغوی امکان پذیر است.

وی با تاکید بر اینکه علاوه بر استفاده از هوش مستند باید کاری کنیم که از دنیا عقب نمانیم، افزود: علاوه بر این باید راه درست شناخت و تحلیل مسائل روز را در اختیار جوانان قرار دهیم و به موقع اقدام کنیم. . هر چه زودتر روایت شود تا جوانان به این ترتیب آگاهی عمیقی از حقایق پیدا کنند.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=404932

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.