افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 28 September , 2024
0

تولید کامپوزیت برای تولید کیسه.

  • کد خبر : 378240
تولید کامپوزیت برای تولید کیسه.

به گزارش بازار، ترکیب پلی پروپیلن یا نام تجاری مواد PP در صنایع مختلف به صورت تزریق و اکستروژن کاربرد فراوانی دارد و مورد استفاده قرار می گیرد. یکی از کاربردهای ترکیب در تولید کیسه است که می توان گفت. بهترین گزینه برای تولید کیسه های پلاستیکی و جامبو بگ باشد. این یکی از مواد […]

به گزارش بازار، ترکیب پلی پروپیلن یا نام تجاری مواد PP در صنایع مختلف به صورت تزریق و اکستروژن کاربرد فراوانی دارد و مورد استفاده قرار می گیرد. یکی از کاربردهای ترکیب در تولید کیسه است که می توان گفت. بهترین گزینه برای تولید کیسه های پلاستیکی و جامبو بگ باشد. این یکی از مواد با کیفیت نساجی PP در نظر گرفته می شود، زیرا دوام و مقاومت در برابر سایش و تنش کششی، نفوذ ناپذیری و مقاومت اسیدی شرایط اصلی هستند. درجه نساجی، و این ویژگی ها نشان دهنده کیفیت کرباس است.

با توجه به توضیحات، پلی پروپیلن یکی از بهترین مشتقات پلیمری و همچنین پرکاربردترین و مفیدترین نوع ترکیب است که در صنایع مختلف کاربرد فراوانی دارد. یکی از این کاربردها تولید کیسه های پلی پروپیلن (PP) یا کیسه های پلاستیکی بافته شده برای بسته بندی در صنایع کشاورزی (لوبیا، خاک و کود)، صنعت ساختمان (گچ و سیمان) و صنایع غذایی (برنج و مواد اولیه غذایی و). … کارخانه کارینا پلیمر مواد اولیه کیسه های PP را تولید می کند سفارش در حجم بالا و کیفیت درجه یک با فرمولاسیون و دیتا شیت اختصاصی و استاندارد بین المللی محدودیتی ندارد.

کیفیت ترکیب با کیفیت برای کیسه ها.

مواد PP برای کیسه ها در دمای بسیار بالا تولید می شود و سپس با قالب گیری مخصوص به مرحله تولید نخ بلند ارسال می شود. پس از تولید نخ های کیسه ای، این نخ ها به هم بافته می شوند تا شبکه های پلاستیکی با استحکام و استحکام زیاد ایجاد شود. تولید یک کیف با کیفیت

هموپلیمر پلی پروپیلن به عنوان یک کامپوزیت نساجی شناخته می شود که از استحکام کششی و چقرمگی بالاتری نسبت به کوپلیمر پلی پروپیلن برخوردار است، اگرچه مقاومتی در برابر ضربه ندارد که در تولید گریدهای نساجی به مقاومت زیادی در برابر ضربه نیاز ندارد. تنوع کاربرد در گرید نساجی بسیار زیاد است و در عین حال رعایت کیفیت و عالی بودن فرمولاسیون نیز برای تولید ترکیبات نساجی باکیفیت، مطابق با کیفیت مواد اولیه درجه یک ضروری است . همچنین برای تولید مواد نساجی PP برای کامپوزیت ضروری است. درجه ساک است.

رزوه گونی پلاستیکی از مواد پلی پروپیلن برای مقاومت در برابر آب و رطوبت و تنش کششی مدول الاستیک بالا در بسته بندی های سنگین از 25 تا 100 کیلو و همچنین گونی در شرایط نامساعد محیطی مانند باران، برف و هوای آفتابی ساخته شده است. کیسه پلاستیکی باید انعطاف پذیری بالایی داشته باشد که به راحتی قابل تنظیم و تولید به روش های مختلف باشد. بنابراین بهترین گزینه برای تولید کیسه استفاده از مواد هموپلیمر PP یا همان گرید کیسه و البته از ویژگی های بارز ترکیب کیفی کیسه است. قابل ذکر است وزن سبک. به طور کلی کیسه پلاستیکی مرغوب یکی از محصولاتی است که به دلیل ویژگی های منحصر به فرد و دقت در تهیه مواد اولیه تولید کیسه، با استاندارد خاصی پرداخت می شود. به کیفیت کیف دقت کنید.

کیسه های پلاستیکی به صورت عمده به فروش می رسند و دارای تنوع بسیار زیاد و قیمت های متفاوت می باشند. البته کیفیت کیف مهم ترین گزینه برای تهیه و استفاده از آن است، بنابراین باید به 3 کیفیت کیفیت فرمولاسیون (فنی)، کیفیت ظاهری توجه شود. و کیفیت بهداشتی با در نظر گرفتن نوع استفاده و انتخاب دوام و مقاومت مناسب.

کارینا پلیمر تولید کننده انواع ترکیبات نساجی برای تولید کیسه های پلاستیکی گونی، گونی های نخ پلاستیکی و رول های پلاستیکی با خط تولید ویژه و فرمولاسیون دقیق و متخصص تیمی در مواد اولیه مرغوب.

همچنین کارینا پالمیر در تولید خود از استانداردهای ایمنی و بهداشت انسانی و محیطی پیروی کرده و دارای تاییدیه های بهداشتی و استانداردهای بین المللی برای تولید انواع کیسه در صنایع مختلف می باشد و تولید این مواد اولیه برای تولید گونی لوس به هیچ وجه نمی باشد. برای سلامتی مردم مضر است. آنها مضر نیستند و می توان آنها را با خیال راحت در تولید کیسه استفاده کرد، به علاوه این مواد بازیافت می شوند و به محیط زیست آسیب نمی رسانند.

تولید کننده کامپوزیت نساجی

الیاف پلی پروپیلن با روش پلیمریزاسیون پروپیلن به عنوان یک پلیمر خطی تولید می شود و تولید کننده ترکیب نساجی دقت بسیار زیاد در توزیع و یکنواختی و فرمولاسیون دقیق برای بالاترین کیفیت مواد اولیه و تولید PP منسوجات باکیفیت به طوری که با استفاده از کیفیت آن کاسته نشود. این ترکیب در گریدهای مختلف تولید و فرآوری می شود، عیار نساجی برای تولید نخ، طناب، کیسه پلاستیکی و گونی پلاستیکی مناسب است و استاندارد خاصی برای گرید نساجی وجود دارد که نیاز به دقت فنی و تجربه تولید PP دارد. مواد و توجه به فرمولاسیون در آزمایشگاه. علاوه بر این میزان دانه بندی و توزیع یکنواخت مواد افزودنی در حین تولید بسیار حائز اهمیت است، لذا شرکت کارینا پلیمر دارای خط تولید مجزا برای مواد نساجی گرید PP و مواد اولیه مخصوص کیسه و بهترین ها می باشد. ترکیبی با دانه بندی مناسب و توزیع عالی مواد افزودنی در بستر تولید مواد پلیمری با نظارت کارشناسان و مطابق با استاندارد بین المللی و استاندارد صادراتی SGS نگرانی تولیدکنندگان را در زمینه تولید کیسه و کیسه باکیفیت برطرف کرده است. . استفاده از این محصولات در صادرات

ویژگی های ترکیب برای تولید کیسه.

کامپوزیت نساجی در مقایسه با فرمولاسیون تولیدی با سایر کامپوزیت های پلیمری دارای ویژگی های منحصر به فردی است که ویژگی های اصلی آن را بیان می کنیم:

  • مقاومت بالا در برابر سایش

  • تحمل تنش کششی

  • مقاوم در برابر آب و رطوبت

  • در برابر مواد شیمیایی مانند اسیدها و قلیاها مقاوم است.

  • روشن و شفاف باشید

  • ضد حساسیت باشد

  • دمای ذوب بالا (160-180 درجه سانتیگراد)

  • سبک بودن و همچنین ضخامت بالا

  • قابل رنگرزی

  • قابلیت چاپ

  • ضد ترک و شکنندگی

  • انعطاف پذیری بالا برای تولیدات مختلف

تولید کیسه با ترکیبات PP

انواع کیسه های پلاستیکی به صورت رول و کیسه ای به بازار عرضه می شوند که در هر یک از کیسه ها بر اساس مواد اولیه و فرمولاسیون خاص دارای تنوعاتی می باشد که به برخی از مهم ترین انواع کیسه اشاره می کنیم:

  • کیسه پلاستیکی

  • کیف لمینت (کیف رولی و کیف)

  • کیف

  • کیسه شیشه ای

  • Gunynama (برای نمای ساختمان)

  • گونی قیف

  • گونی شلیف

  • کیف بوپ

  • گونی چند لایه

  • توری پلاستیکی

تولید کامپوزیت برای تولید کیسه.

قیمت مواد گونی درجه PP.

دغدغه شرکت های تولید کننده کیسه کاهش هزینه ها از طریق تامین مواد اولیه ارزان تر است، هرچند با توجه به کیفیت محصولات، تولید کیسه های مرغوب مستلزم استفاده از مواد اولیه عالی با عیار و دقت ویژه در ساخت کیسه است. تولید مواد اولیه کیسه ای علاوه بر این، عدم وجود ضایعات و کار مجدد در طول تولید کیسه از اهمیت ویژه ای برخوردار است. مدیران خطوط تولید گونی همیشه به کیفیت مواد اولیه توجه می کنند، زیرا مواد اولیه مرغوب این کار را می کنند. نداشتن ضایعات و در حین تولید کیسه ها کیفیت اصلی حفظ می شود و همچنین در تولید کیسه تنوع دیگری کمک کننده است و به همین دلیل شرکت کارینا پلیمر دغدغه صاحبان شرکت تولیدی کیسه و مدیران تولید را برطرف کرده است. با توجه به. قیمت مواد اولیه گونی هنگام تولید گونی درجه کامپوزیت با کیفیت عالی، زیرا خط تولید گونی بر اساس سفارش مواد اولیه می باشد. به گونه ای راه اندازی شده است که هیچ ضایعاتی و زیاد نداشته باشد. کیفیت کیسه ها در تولید حفظ می شود.

منسوجات درجه PP و مواد ویژه برای کیسه ها. در تولید بهترین کیسه های پلی پروپیلن در رنگ ها و ابعاد مختلف توسط کارخانه پلیمر کارینا تولید می شود. جهت تهیه و ثبت سفارش و همچنین مشاوره تهیه و انتخاب بهترین کیفیت با پلیمر تخصصی تماس حاصل فرمایید. متخصص در واحد بازرگانی شرکت تعامل بهتری داشته باشد.

آدرس شرکت کارینا پلیمر: تهران – خیابان آیت الله کاشانی

آدرس کارخانه: شمس آباد

شماره تماس مشاوران و کارشناسان کامپاند نساجی (ساعت اداری)

۰۲۱۹۱۳۰۹۷۲۶

WhatsApp از شرکت Karina Polímero (روز و شب):

۰۹۹۲۸۰۰۶۰۵۴

وب سایت رسمی شرکت کارینا پلیمر:

https://karinapolymer.com

صفحه رسمی شرکت:

https://www.instagram.com/karina.polymer

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=378240

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.