افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 18 October , 2024
2

تولید و ذخیره سازی گاز در شمال شرق کشور افزایش می یابد

  • کد خبر : 150239
تولید و ذخیره سازی گاز در شمال شرق کشور افزایش می یابد

به گزارش بازار، یحیی فیضی در این خصوص گفت: کارگروه همزمان با آغاز سال جدید شعار سال را در این شرکت با حضور کلیه کارکنان در سطوح عملیاتی و مهندسی اجرا می کند. امور مالی و ستادی برای اجرای راهکارهای عملی برای تحقق منویات رهبر انقلاب در حوزه های مختلف فعالیت پالایشگاه به ویژه تولید […]

به گزارش بازار، یحیی فیضی در این خصوص گفت: کارگروه همزمان با آغاز سال جدید شعار سال را در این شرکت با حضور کلیه کارکنان در سطوح عملیاتی و مهندسی اجرا می کند. امور مالی و ستادی برای اجرای راهکارهای عملی برای تحقق منویات رهبر انقلاب در حوزه های مختلف فعالیت پالایشگاه به ویژه تولید گاز و نگهداری تجهیزات و تاسیسات تشکیل شد.

وی افزود: طبق برنامه ریزی ها و در روزهای گرم سال جاری روزانه 10 میلیون مترمکعب گاز به مخزن زیرزمینی شوریجه تزریق می شود و از ابتدای سال تاکنون 2.2 میلیارد مترمکعب گاز تزریق شده است. ذخیره شده در این مخزن که پشتوانه خوبی برای پایداری تولید در فصل زمستان و روزهای سرد در راه است.

مدیرعامل شرکت پالایش گاز شهید هاشمی نژاد تاکید کرد: ذخیره‌سازی گاز امسال نسبت به سال گذشته با تلاش مستمر کارکنان حدود 15 درصد رشد داشته است که نشان‌دهنده تحقق شعار سال و رشد است. تولید در این مجتمع گازی

فیضی ادامه داد: دوره تعمیرات اساسی این شرکت نیز با برنامه ریزی مناسب و تلاش کارکنان در 40 روز کمتر از سال گذشته و در پایان شهریور ماه به پایان رسید که منجر به افزایش تولید و کاهش آن شده است. در هزینه های مربوطه در زمینه تعمیرات.

وی با اشاره به اینکه تمامی واحدهای بهره برداری این پالایشگاه آمادگی کامل برای سرویس دهی زمستانه دارند، ابراز امیدواری کرد با افزایش تولید و رعایت الگوی مصرف هموطنان مشکلی در تامین گاز در زمستان پیش رو به وجود نیاید.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=150239

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.