افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 19 September , 2024
0

تولید هواپیماهای بدون سرنشین در روسیه 10 دستگاه افزایش می یابد

  • کد خبر : 368804
تولید هواپیماهای بدون سرنشین در روسیه 10 دستگاه افزایش می یابد

به گزارش بازار، ولادیمیر پوتین روز پنجشنبه در نشست کمیسیون نظامی-صنعتی روسیه درباره توسعه سامانه‌های هواپیمای بدون سرنشین ویژه روسیه افزود: در سال 2023، 140 هزار واحد تجهیزات جنگی بدون سرنشین به نیروهای مسلح روسیه تحویل داده می‌شود. هواپیماهای بدون سرنشین ، که برای سال جاری (2024) استفاده می شود، قرار است این عدد در […]

به گزارش بازار، ولادیمیر پوتین روز پنجشنبه در نشست کمیسیون نظامی-صنعتی روسیه درباره توسعه سامانه‌های هواپیمای بدون سرنشین ویژه روسیه افزود: در سال 2023، 140 هزار واحد تجهیزات جنگی بدون سرنشین به نیروهای مسلح روسیه تحویل داده می‌شود. هواپیماهای بدون سرنشین ، که برای سال جاری (2024) استفاده می شود، قرار است این عدد در 10 ضرب شود.

وی ادامه داد: خط تولید انواع سامانه های بدون سرنشین در حال گسترش است و شناورهای بدون سرنشین و سکوهای رباتیک چند منظوره در حال تولید است که بیشتر آنها برای نیروهای مستقر در خط تماس رزمی ارسال می شود.

رئیس جمهور روسیه از افزایش چشمگیر عرضه پهپاد به نیروهای مسلح این کشور خبر داد و افزود: تولید تسلیحات به ویژه تجهیزات لازم برای عملیات ویژه (ارتش مسکو در اوکراین) چندین برابر شده و تاکتیکی و فنی آن افزایش یافته است. سطح ویژگی ها بهبود یافته است.

وی گفت: روسیه باید نیازهای نیروهای مسلح خود را به طور کامل برآورده کند، تولید پهپاد را افزایش دهد و از فناوری های هوش مصنوعی استفاده کند.

از دیدگاه رئیس جمهور روسیه، تقریباً هر هفته نوعی به روز رسانی در صنعت هواپیماهای بدون سرنشین وجود دارد و هر کسی که سریع ترین پاسخ میدان جنگ را به این خواسته ها نشان دهد برنده است.

پوتین افزود: در این راستا کار طراحی، آزمایش و تولید انبوه پهپادها در مراکز تحقیقاتی و تولیدی ویژه انجام می شود و تعداد این مراکز تا سال 2030 به 48 مرکز افزایش می یابد.

وی تاکید کرد: فرآیند تولید پهپادهای بدون سرنشین باید به صورت دسته جمعی انجام شود و لازم است پیش بینی های لازم در خصوص استفاده از این تجهیزات در آینده انجام شود.

وی ادامه داد: اکنون باید پیش بینی کنیم که پهپادها در آینده چه ماموریت هایی را انجام خواهند داد.

رئیس جمهور روسیه همچنین اعلام کرد که نیروهای حاضر در خط تماس (عملیات ویژه نظامی) پهپادهای جدید و چندین ربات دریافت خواهند کرد.

پوتین همچنین درباره محصولات تولیدی شرکت های غیردولتی روسی در صنایع دفاعی از جمله تولید پهپاد گفت: محصولات این شرکت ها از نظر کیفی چیزی کمتر از تولیدات کارخانه ها ندارند، بنابراین این شرکت های کوچک باید حمایت شوند، حتی در شرایط تکنولوژی

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=368804

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.