افزونه پارسی دیت را نصب کنید Wednesday, 23 October , 2024
3

تولید نفت ایران به 3.3 میلیون بشکه در روز رسید. زمینه برای ساخت 4 میلیون خانه فراهم شد

  • کد خبر : 162788
تولید نفت ایران به 3.3 میلیون بشکه در روز رسید.  زمینه برای ساخت 4 میلیون خانه فراهم شد

به گزارش بازار، محسن منصوری معاون اجرایی رئیس جمهور در دیدار با امام جمعه اصفهان برخی از اقدامات عمرانی دولت سیزدهم را برشمرد و اظهار داشت: اتفاقات خوبی در دولت و در کل کشور در حال رخ دادن است و مبلغ آنقدر زیاد است که حتی فرصت گزارش وجود ندارد. وی با اشاره به بیانات […]

به گزارش بازار، محسن منصوری معاون اجرایی رئیس جمهور در دیدار با امام جمعه اصفهان برخی از اقدامات عمرانی دولت سیزدهم را برشمرد و اظهار داشت: اتفاقات خوبی در دولت و در کل کشور در حال رخ دادن است و مبلغ آنقدر زیاد است که حتی فرصت گزارش وجود ندارد.

وی با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب مبنی بر ضعف رسانه ای دولت، گفت: رهبر انقلاب در بیانات خود 4 بار در مورد رسانه ها به دولت تذکر دادند و این ضعف در کارنامه ما وجود دارد که به خوبی کار می کند. گفت.

معاون اجرایی رئیس جمهور همچنین به تحولات صنعت نفت اشاره کرد و افزود: اتفاقات خوبی در حوزه نفت افتاده و روزانه بیش از 3 میلیون و 300 هزار بشکه نفت تولید می شود که 8.1 بشکه آن برای مصرف داخلی و مابقی صادر می شود. ما به جایی رسیده‌ایم که بازار دیگری تقاضا دارد، یعنی از اولین مانع عبور کرده‌ایم.

وی افزود: با تمام مشکلاتی که در حوزه مسکن داشتیم، ساخت یک میلیون و 950 هزار مسکن آغاز شده و در مجموع برای بیش از 4 میلیون خانه در کشور زمین آماده شده و نرخ تورم رو به افزایش بوده است. نزدیک به 6 ماه است که مسکن در حال کاهش است و در ماه گذشته این نرخ به 2.2- درصد رسیده که خوب است.

منصوری همچنین توسعه و افزایش تولید برق در کشور را مورد تاکید قرار داد و گفت: در حال حاضر حدود 70 هزار مگاوات برق در کشور تولید می شود که نزدیک به 8 هزار مگاوات آن در دولت سیزدهم به بهره برداری رسید و طی دو روز تفاهم نامه منعقد شد. تفاهم برای تولید یک نیروگاه انرژی تجدیدپذیر 4000 مگاواتی امضا شد.

وی در بخشی دیگر از سخنان خود به مشکلات اصفهان به ویژه موضوع آب پرداخت و افزود: در مورد اصفهان نیز مشکلاتی در خصوص مصوبات سفر وجود داشته است. همه اینها به شرایط اقتصادی سال جاری برمی گردد.

معاون اجرایی رئیس جمهور از اصفهان به عنوان پیشرو در عرصه های سیاسی، اجتماعی و اقتصادی نام برد و ادامه داد: در برخی زمینه ها اصفهان موتور محرکه کشور است و در این استان اولویت بیشتری نداریم که اولین آن اولویت ها است. مسئله آب و آن را به جایی برسانیم که مردم بپذیرند دولت کار خود را انجام داده است.

وی خاطرنشان کرد: در حوزه آب، آب انتقالی از خلیج فارس باعث کاهش فشار بر سفره های زیرزمینی اصفهان می شود و علاوه بر این، طرح کوهرنگ 3 با قوت و با حل مشکل آب در حال انجام و اجرا است. و تکمیل پروژه قطار سریع السیر چیزهای خوبی به اصفهان می آورد و مردم را آسوده می کند.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=162788

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.