افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 21 September , 2024
0

تولید نرم افزار نوشت افزار ایرانی با محتوای بومی

  • کد خبر : 370559
تولید نرم افزار نوشت افزار ایرانی با محتوای بومی

به گزارش بازار، محمدمهدی برادران گفت: فرآیند تولید محتوا در تولید نرم افزارهای نوشتاری فرآیندی است که در عین حال باید در انیمیشن ها و محصولات تصویری یا سینمایی مرتبط با یک نماد یا نشانه که تولیدکنندگان این نوع محصولات را می توان سفارشی کرد و محصولات مناسبی را برای دانش آموزان ارائه کرد. وی […]

به گزارش بازار، محمدمهدی برادران گفت: فرآیند تولید محتوا در تولید نرم افزارهای نوشتاری فرآیندی است که در عین حال باید در انیمیشن ها و محصولات تصویری یا سینمایی مرتبط با یک نماد یا نشانه که تولیدکنندگان این نوع محصولات را می توان سفارشی کرد و محصولات مناسبی را برای دانش آموزان ارائه کرد.

وی افزود: یکی از دلایل رشد نکردن تولیدات ملی ما این بود که وقتی مردم سریال های غیر ایرانی را تماشا می کردند نماد آنها در کتاب های درسی، دفتر و لوازم التحریر استفاده می شد. نشان دادن توجه به محصولات غیر ایرانی.

به گفته برادران، اکنون تولیدکنندگان لوازم التحریر ایرانی با کانون پرورش فکری تفاهم و ائتلاف راهبردی دارند تا محصولات مورد استفاده دانش آموزان با شخصیت پردازی و ارائه به تولیدکنندگان به بازار عرضه شود.

معاون صنایع کل وزارت صمت تصریح کرد: در دو سال گذشته گروه تولیدکنندگان صنعتی و گروه کانون پرورش فکری با استفاده از نشان پسر دلفین و سال گذشته از نشان بچه موافقت کردند. زرنگ هم پیشنهاد شد.

وی در گفت و گو با صداوسیما گفت: امسال لوگویی که مورد توجه تولیدکنندگان قرار گرفت و با کانون پرورش فکری به تفاهم رسید، آرم ریحانه یا همان دختر ژاکت صورتی است که به شهادت رسید. «حادثه تروریستی بر مزار شهید سلیمانی».

برادران ادامه داد: امسال نماد دختر با ژاکت صورتی بر روی انواع لوازم التحریر از جمله میز تحریر، دفتر، مداد رنگی، انواع مداد و سایر محصولات استفاده می شود که در بین دانش آموزان مقطع ابتدایی به ویژه دخترانمان محبوبیت دارد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=370559

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.