افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 10 October , 2024
1

تولید سیستم های خنک کننده تا منفی 50 درجه.

  • کد خبر : 391749
تولید سیستم های خنک کننده تا منفی 50 درجه.

یکی از اعضای صندوق توسعه فناوری های پیشرفته صنعتی گفت: تولید یخچال های صنعتی با قابلیت حفظ دمای پایدار و دقیق برای نگهداری انواع داروها تا 50- درجه سانتی گراد یکی از دستاوردهای رقابتی صنعت سردخانه ایران است در سطح ملی. و بازارهای بین المللی احسان جباری در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار تحریریه صنعت خبرگزاری […]

یکی از اعضای صندوق توسعه فناوری های پیشرفته صنعتی گفت: تولید یخچال های صنعتی با قابلیت حفظ دمای پایدار و دقیق برای نگهداری انواع داروها تا 50- درجه سانتی گراد یکی از دستاوردهای رقابتی صنعت سردخانه ایران است در سطح ملی. و بازارهای بین المللی

احسان جباری در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار تحریریه صنعت خبرگزاری رادیو وی افزود: پایداری در سرمایش یکی از ویژگی های مهم در این صنعت است، مشتریان داخلی و خارجی انتظار دارند که سیستم خنک کننده بتواند دما را به صورت پایدار و دقیق حفظ کند، سردخانه های تولیدی توانایی حفظ دما را در بازه های مختلف حتی تا -50 درجه سانتیگراد. پایدار است و به طور گسترده در برخی از صنایع داروسازی استفاده می شود، زیرا حتی تغییر جزئی دما می تواند مشکلات جدی ایجاد کند.

وی با اشاره به سابقه 11 ساله خود در زمینه طراحی و ساخت سردخانه های صنعتی و به ویژه دارویی، افزود: صنعت تبرید در کشور ما همزمان با رشد فناوری و نیازهای جدید در بخش های دارویی و غذایی از اهمیت ویژه ای برخوردار شده است. .

یکی از اعضای صندوق توسعه فناوری‌های پیشرفته صنعتی گفت: نگهداری داروها به‌ویژه داروهای حیاتی و حساس نیازمند شرایط بسیار ویژه‌ای است و سردخانه‌های مورد نیاز آنها باید بتوانند دما و شرایط محیطی را پایدار نگه دارند. بنابراین طراحی و ساخت این نوع یخچال نیاز به دقت بالایی دارد زیرا تغییرات جزئی دما و رطوبت می تواند باعث از بین رفتن یا کاهش اثربخشی داروها شود.

به گفته جباری، برخلاف یخچال های مواد غذایی یا پروتئینی که تغییرات دما می تواند اثرات قابل کنترلی داشته باشد، در حوزه داروسازی این گونه نیست و نیاز به طراحی های بسیار دقیق تری است. این دقت و حساسیت یکی از عواملی است که به ما امکان رقابت با شرکت های بین المللی را داده است.

وی با اشاره به ارائه خدمات به شرکت های اصلی دارویی کشور، ادامه داد: یکی از دستاوردهای تولید ملی ما همکاری با شرکت های اصلی داروسازی و طراحی و اجرای سردخانه برای نگهداری و نگهداری واکسن و واکسن است. داروها و ما می دانیم که چگونه نیازهای دقیق و حساس این صنعت را برآورده کنیم.

این فعال صنعت برودتی تصریح کرد: تجهیزات برودتی ترکیبی از محصولات داخلی و وارداتی است که بخشی از قطعات این سیستم ها در داخل کشور تولید می شود و با تولید قطعات مرغوب داخلی، رضایت مشتریان داخلی را داشته ایم.

جباری با اشاره به مشکلات تامین تجهیزات و مواد اولیه این صنعت گفت: در مسیر واردات تجهیزات، محدودیت های ایجاد شده در فرآیند سفارش کالا و تخصیص ارز مشکلات جدی را برای این صنعت ایجاد کرده است که بخشنامه صادر شده توسط وزارت دفاع چند ماه پیش واردات کالاهای تجاری را به شدت محدود کرده است. این مشکل به خصوص برای واردات کمپرسورها که قلب سیستم های برودتی هستند چالش بزرگی ایجاد کرده است. این محدودیت ها باید هر چه زودتر برطرف شود، زیرا صنعت تبرید بدون دسترسی به این قطعات نمی تواند به فعالیت خود ادامه دهد.

این تولیدکننده فعال در صنعت سرما افزود: در حال حاضر ظرفیت تولید سردخانه های این شرکت با توجه به نیاز مشتری متفاوت است و سالانه سردخانه هایی با ظرفیت های 1000، 2000، 5000 و حتی 10000 تن تولید می کنیم.

جباری با اشاره به برنامه ریزی برای توسعه صادرات محصولات افزود: در گام اول صادرات یخچال های قابل حمل به کشورهای همسایه از جمله عراق را آغاز کرده ایم و امیدواریم در آینده نزدیک بتوانیم به بازارهای بیشتری برسیم. . در کشورهای همسایه و سایر مناطق جهان برای رسیدن به اهداف صادراتی خود. اجازه دهید اضافه کنیم که برای ما نه تنها از نظر اقتصادی مهم است، بلکه نشان دهنده توانایی ما در رقابت با شرکت های بین المللی است.

به گفته این عضو صندوق توسعه فناوری های پیشرفته صنعتی، محصولات تولیدی در صنعت برودتی کشور قابلیت رقابت با محصولات مشابه در سایر کشورها را دارند که چشم انداز روشنی را برای آینده صنعت برودتی کشور رقم می زند.

جباری افزود: صنعت برودتی ایران به برکت توانمندی های موجود در کشور و تلاش مستمر شرکت های داخلی می تواند با رفع موانع موجود همگام با تحولات جهانی پیشرفت کند و نقش مهمی در اقتصاد کشور داشته باشد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=391749

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.