افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 17 October , 2024
1

تولید بهینه امگا 3 بدون عوارض گوارشی. از خروج 2.5 میلیون دلار ارز از کشور جلوگیری می کنند

  • کد خبر : 399604
تولید بهینه امگا 3 بدون عوارض گوارشی. از خروج 2.5 میلیون دلار ارز از کشور جلوگیری می کنند

به گزارش بازار، یکی از شرکت های دانش بنیان عضو منطقه بین المللی نوآوری ایران (پارک فناوری پردیس) با تولید مکمل های غذایی امگا 3 با کمک «آنتریک» توانسته است اثربخشی این مکمل را افزایش دهد. روکش شده و ژل نرم را در برابر اسید معده مقاوم کرده و در روده جذب می کند. این […]

به گزارش بازار، یکی از شرکت های دانش بنیان عضو منطقه بین المللی نوآوری ایران (پارک فناوری پردیس) با تولید مکمل های غذایی امگا 3 با کمک «آنتریک» توانسته است اثربخشی این مکمل را افزایش دهد. روکش شده و ژل نرم را در برابر اسید معده مقاوم کرده و در روده جذب می کند. این محصول به عوارض ناشی از جذب این مکمل در معده کمک کرده و از آن جلوگیری می کند.

سامان پورضیا مدیرعامل این شرکت دانش بنیان درباره ویژگی های این محصول گفت: نرم ژل های اسمارت امگا در برابر شرایط اسیدی معده مقاوم بوده و محتویات خود را در روده آزاد می کنند. بنابراین ظاهر شدن مجدد بوی بد ناشی از روغن ماهی و استشمام آن توسط مصرف کننده رخ نخواهد داد. از سوی دیگر، معده مستقیماً تحت تأثیر روغن ماهی قرار نخواهد گرفت. بنابراین، تحریک معده و در نتیجه رفلاکس احتمالی از بین رفته است.

وی افزود: با توجه به آزاد شدن امگا 3 در محل اصلی جذب آن که روده کوچک است و اجتناب از تخریب آن توسط اسید معده، به طور کلی سطح بالاتری از اسیدهای چرب حاوی امگا جذب می شود. .

پورضیا درباره تاریخچه تولید ژل های نرم امگا 3 گفت: ساخت ژل های نرم مقاوم در برابر اسید معده فرآیندی بسیار پیچیده است و در زمان شروع این طرح، فناوری تولید آن تنها در کشورهای اروپایی وجود داشت آمریکایی ها در محصول تولیدی ما کپسول های نرم اسمارت امگا بدون فرآیند پوشش دهی و در ترکیب خود کپسول ها تقویت شده اند که علاوه بر کاهش هزینه و زمان تولید آنها ظاهر مناسب تری و اثربخشی بیشتری در مقاومت خواهند داشت. معده اسید

مدیرعامل این شرکت دانش بنیان ادامه داد: اسمارت امگا برای اولین بار در کشور به این شکل تولید شد و فرآیند تحقیق و توسعه آن در داخل کشور با هزینه ای بالغ بر 15 میلیارد ریال انجام شد. در پی موفقیت این محصول در مقیاس آزمایشگاهی، در مقیاس صنعتی نیز تولید شده و در اختیار مصرف کنندگان قرار می گیرد.

پورضیا با اشاره به فواید این محصول گفت: کمک به سلامت قلب و عروق و کاهش خطر ابتلا به بیماری های قلبی، کمک به رشد سلول های مغزی جنین در دوران بارداری مادر، کاهش علائم افسردگی و اضطراب، بهبود کیفیت خواب، کمک به سلامتی پوست و مو از جمله موارد مصرف این محصول می توان به کاهش علائم سندرم پیش از قاعدگی در زنان، کمک به درمان عدم توجه و تمرکز اشاره کرد.

به گزارش پارک فناوری پردیس، وی از ظرفیت تولید 500 هزار جعبه اسمارت امگا در این شرکت خبر داد و گفت: فناوری به کار رفته در این محصول قابل تعمیم به سایر محصولات بوده و با استفاده از این فناوری تا 2.5 میلیون دلار از قیمت آن جلوگیری شده است. . بیرون رفتن

پورضیا گفت: یکی از اصلی ترین تحلیل های سازمان غذا و دارو برای صدور مجوز محصول، اثربخشی یکسان محصول با نمونه برندهای خارجی بر اساس آزمایشات فارماکوپه آمریکایی و اروپایی است که اسمارت امگا با آن گذرانده است. موفقیت در تمام مراحل از طرفی نمونه های خارجی این محصول بیش از 3 برابر قیمت اسمارت امگا تولیدی ما هستند.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=399604

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.