افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 19 October , 2024
4

تولید «ایرانگرد 6» آغاز شد/کار ما سخت تر از ساخت فیلم و سریال است – خبرگزاری ایران و جهان نیوز

  • کد خبر : 153341
تولید «ایرانگرد 6» آغاز شد/کار ما سخت تر از ساخت فیلم و سریال است – خبرگزاری ایران و جهان نیوز

جواد گرایی مستندساز و کارگردان «ایرانگرد» درباره ساخت فصل ششم این سریال به خبرنگار مهر گفت: مدتی است که فیلمبرداری قسمت هایی از خراسان و هرمزگان را آغاز کرده ایم. در فصل ششم «ایرانگرد» حدود ۷ استان داریم و به شهرهای مختلف این استان ها سر می زنیم و تقریباً همه استان ها حدود ۴ […]

جواد گرایی مستندساز و کارگردان «ایرانگرد» درباره ساخت فصل ششم این سریال به خبرنگار مهر گفت: مدتی است که فیلمبرداری قسمت هایی از خراسان و هرمزگان را آغاز کرده ایم. در فصل ششم «ایرانگرد» حدود ۷ استان داریم و به شهرهای مختلف این استان ها سر می زنیم و تقریباً همه استان ها حدود ۴ یا ۵ منطقه خواهند داشت.

وی افزود: فیلمبرداری این فصل تا پایان سال آینده ادامه دارد و امیدوارم در نوروز 1404 پخش شود.

کارگردان «ایرانگرد» در مورد اینکه در هر سفر چند نفر و نحوه همراهی گروه سازنده این سریال با وی توضیح داد: در این سفرها حدود 12 نفر حضور دارند و در خود تهران نیز حدود 50 نفر مشغول تحقیق و پژوهش هستند. توسعه. آنها به ما کمک می کنند یا قسمت های فنی تدوین و صدا را بر عهده دارند. در بین همراهان یعنی 12 نفر از اعضای تیم که در سفر هستند، پنج نفر فیلمبردار هستند که دوربین دارند و فعالیت های هوایی، زمینی، تایم لپس و … را انجام می دهند و بقیه عوامل فنی دیگر هستند.

وی درباره آپدیت ویدیویی در هر فصل از این سریال گفت: سعی می کنیم در هر فصل کیفیت ویدیو را حفظ کنیم که از فصل چهارم، سریال با کیفیت 4k ضبط می شود و اگر مخاطب فراتر از شبکه نگاه کند، می توانید ببینید. با این کیفیت مجموعه را ببینید. جدای از استانداردهای تصویری که سعی می کنیم حفظ کنیم، سعی می کنیم این مجموعه را از نظر محتوایی نیز جذاب کنیم. چالش ما داستان های این محتوا است که امیدواریم در این فصل مورد توجه مخاطبان قرار گیرد.

قرایی درباره اینکه در هر فصل چند ساعت راش دارند، گفت: فکر می کنم برای هر قسمتی که 40 دقیقه است، حدود پنج ساعت راش و فیلمبرداری انجام شده است. اگر بخواهم به روز باشم، برای هر قسمت حدود 20 روز کار می کنیم.

وی در خصوص مقایسه کار خود با سینما و ساخت سریال گفت: به نظر من کار ما سخت تر از ساخت فیلم و سریال است چرا که بر اساس فیلمنامه و دکوپاژ پیش می رویم و کارگردان و بازیگران می دانند چه زمانی و چه شرایطی باطنی و بیرونی دارد. . آنها داخل هستند اما با وجود اینکه در حال بررسی هستیم، هر چیزی که پیش‌بینی کرده بودیم می‌تواند بلافاصله تغییر کند. بنابراین وارد نوعی چالش شدیم. گاهی اوقات ما بارها داستان را تغییر می دهیم و هر بار با موقعیت های جدیدی روبرو می شویم.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=153341

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.