افزونه پارسی دیت را نصب کنید Tuesday, 22 October , 2024
2

تولیدکنندگان باید برای افزایش کیفیت و رضایت مصرف کننده سرمایه گذاری کنند

  • کد خبر : 292851
تولیدکنندگان باید برای افزایش کیفیت و رضایت مصرف کننده سرمایه گذاری کنند

به گزارش بازار، سید مهدی فرهی امروز (دوشنبه 31 خرداد) در بیست و دومین همایش سراسری روز ملی حمایت از حقوق مصرف کننده اظهار کرد: تولیدکنندگان باید محصولات و خدمات پس از فروش خوبی را به مصرف کنندگان ارائه دهند. وی افزود: اکنون توزیع بسیاری از کالاها سنتی است و سازوکارهای مناسبی برای توزیع وجود […]

به گزارش بازار، سید مهدی فرهی امروز (دوشنبه 31 خرداد) در بیست و دومین همایش سراسری روز ملی حمایت از حقوق مصرف کننده اظهار کرد: تولیدکنندگان باید محصولات و خدمات پس از فروش خوبی را به مصرف کنندگان ارائه دهند.

وی افزود: اکنون توزیع بسیاری از کالاها سنتی است و سازوکارهای مناسبی برای توزیع وجود ندارد. اقدامات موثر همراه با نظارت و بازرسی باید برای بهبود کیفیت ارائه شود.

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت در امور بازرگانی با انتقاد از فروش کم و زیاد گفت: امروزه ادبیات دنیا از مدیریت رضایت مشتری و شاخص های ارزیابی رضایت مشتری صحبت می کند و دانشگاه ها در دوره های تحصیلات تکمیلی خود این مباحث را آموزش می دهند و بر کیفیت تاکید می کنند. . انجام می دهند.

فرهی افزود: کیفیت و قیمت محصول، تحویل به موقع، خدمات پس از فروش و تنوع محصول شاخص هایی است که برای کسب رضایت مشتریان در دنیا مورد توجه قرار می گیرد.

وی با اشاره به مشتری مداری و اینکه صدای مشتری دو نوع است، گفت: نوع اول به گوش همه می رسد و به لحظه حال اشاره دارد و نوع دوم شامل انتظارات آینده مشتری است.

معاون امور بازرگانی صمت تصریح کرد: کیفیت به معنای رضایت مشتری است و شما باید هزینه آن را بپردازید وگرنه باید هزینه شکست را بپردازید.

فرهی تنظیم بازار را هنر تعادل عنوان کرد و گفت: این کار نیازمند 6 مرحله است. مرحله اول تولید، مرحله دوم تامین و در صورت لزوم واردات است. مرحله سوم صادرات در شرایط مازاد تولید و سه مرحله دیگر مربوط به مصرف کننده است.

وی خاطرنشان کرد: مرحله اول توزیع، گام دوم نظارت و بازرسی و گام سوم تنبیه کم و گران فروشان با مشت محکم است.

به گزارش ایرنا، همایش ملی حمایت از مصرف کننده و تولیدکننده با هدف افزایش انگیزه و حساسیت تولیدکنندگان و ارائه دهندگان خدمات برای رعایت حقوق مصرف کننده، افزایش اعتماد و تشویق مصرف کنندگان به استفاده از کالاها و خدمات واحدهای دارای گواهی و گواهینامه و افزایش صلاحیت ساخت و ساز برگزار می شود. بین تولیدکنندگان و ارائه دهندگان خدمات برای ارائه محصولات با کیفیت، تلاش برای تعیین قیمت منصفانه، تحویل به موقع و ارائه خدمات پس از فروش مطلوب و تشویق مصرف کنندگان.

سازمان حمایت از مصرف کنندگان و تولیدکنندگان به عنوان برگزارکننده این همایش از سال 1380 طی مراسمی با حضور مسئولان کشوری و مدیران شرکت های منتخب اقتصادی، بهترین شرکت های اقتصادی حامی حقوق مصرف کنندگان را به عموم مردم معرفی و با اهدای جوایز از آنها تجلیل کرد. گواهینامه های ملی و اساسنامه برای احترام به حقوق مصرف کننده، بله، آنها را انجام دادند.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=292851

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.